Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2014 07:16 - Чудо! Икона на Свети Василий лекува рак
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 367 Коментари: 0 Гласове:
0



Чудо! Икона на Свети Василий лекува рак

http://znanie.eu/чудо-икона-на-свети-василий-лекува-рак/

Св. Василий Велики, когото почитаме днес, 1 януари, прави истински чудеса. Седемдневни молитви пред иконата му помагат на болните да се избавят от най-тежкото заболяване на кръвта – левкемията, пише в. „Ретро“.

Стотици българи вече са успели да се докоснат до това чудо, сътворявано от св. Василий. Затова миряни от цялата страна палят на 1 януари свещичка пред иконота му и отправят горещи молитви към него.

„Чудото наистина става, и то само на Василовден. Ако искате да влезете здрави в новата година, поклонете се пред светеца!”, съветва Ангел М. от Велико Търново. Той помолил Св. Василий да му помогне в битката с цирозата на черния дроб. „Признавам, че се разболях заради алкохолизъм. И бях убеден, че лек за мен няма да се намери, защото съм грешник. Но се оказа, че молитвите ми бяха чути от Св. Василий и сега съм добре….”, допълва вече здравият Ангел.

Баба Марица от Видин разказва, как Василий спасил малкото й внуче от лапите на левкемията. „Накарах майка му и баща му да намерят негова икона. Молиха се заедно и детето пред нея и внучето ми се оправи. Докторите казват, че е в ремисия, аз обаче зная, че вече е здравичко”, обясни възрастната жена.

Някои миряни недоумяват защо Василий помага само на хора със заболявания на кръвта. Отговорът е прост – самият той губи живота си заради болест на черния дроб. И измолил Господ да му предаде знанието как да лекува черния дроб и болести на кръвта.




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13829421
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930