Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2012 23:40 - КОЙ СЪМ АЗ
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 585 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 16.02.2012 21:53


Petrov Irina, публикува в Църква общност общество  Petrov Irina  15 февруари г. 22:18

Кой съм аз? - попитало момче един старец.
 -Ти си това, което мислиш - отвърнал старецът. - Ще ти го обясня с приказка: Една вечер в полумрака на улицата можело да се видят силуетите на двама души, които се прегръщат.
 "Това са майка и татко" - мисли си детето.
 "Това са двама влюбени" - мисли девойка, която мечтае за любов.
 "Това са приятели, които не са се срещали дълго време" - мисли човекът, който се чувства самотен.
 "Това са двама търговци, сключили добра сделка" - мисли алчният за пари.
 "Родител прегръща детето си, което се е завърнало у дома след дълго странстване" - мисли майката.
 "Това са двама, които се борят до смърт" - мисли убиецът.
 "Кой ги знае защо се прегръщат?" - мисли безчувственият човек.
 -Всеки мисли нещо, - завършил старецът - в зависимост от това кой е и какво носи в себе си.


                 жжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжж

Св. Силуан Атонски

 Помни следните два вида помисли и се бой от тях. Единият казва: ти си светец, а другият - няма да се спасиш. Но тези помисли са от врага и в тях няма истина. Ти обаче си мисли: аз съм голям грешник, но Господ е милостив, Той много обича хората и ще ми прости греховете. Вярвай в това и ще се удостоиш Господ да ти прости. А на своите подвизи не се надявай, дори и много да си се подвизавал.



Тагове:   КОЙ,   съм аз,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13777166
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930