Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2020 20:03 - Голямата фармацевтична измама на Рокфелер-Карнеги
Автор: radostinalassa Категория: Технологии   
Прочетен: 1628 Коментари: 3 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Джон Д. Рокфелер и Андрю Карнеги убиха естествената медицина и създадоха Великата империя на фармацевтичните лекарства днес!

  През 1870-те Дж. Д. Рокфелер се сприятелява с Андрю Карнеги (1835-1919), шотландски американски индустриалец, бизнес магнат и филантроп. Карнеги беше стоманен магнат в края на 19-ти век - и се превърна в един от най-богатите хора в Америка и света. Нетното му състояние се оценява на 372 милиарда щатски долара през 2014 г., коригирано спрямо инфлацията. (девет)   Рокфелер искаше да монополизира медицинската област, за да продава фармацевтични продукти. Знаеше, че може да патентова лекарства, но не можеше да патентова природната медицина или какъвто и да било източник на природата. За да постигне целта си, той знаеше, че трябва да премахне конкуренцията: естествена медицина (хомеопатия, билколечение, натуропатия и др.). Заедно с Карнеги те измислиха стратегия, която завинаги ще промени посоката на медицинското образование в САЩ.   Абрахам Флекснер (1866-1959) не беше нито лекар, нито учен, нито медицински педагог. Той беше пенсиониран учител, практикуващ в образованието, завършил психология, получил бакалавърска степен по изкуства и беше основател и управител на търговско училище в Луисвил, Кентъки. Flexner публикува критика на състоянието на американската образователна система през 1908 г. под заглавието American College: A Critique. Неговата работа привлече вниманието на Хенри Притчет, президент на фондация Карнеги и твърд поддръжник на реформата в медицинското училище. В книгата на Флекснер последователно се цитира Притчет в дискусии относно възгледите за образователната реформа и скоро след това Флекснър се присъединява към изследователския персонал в фондация Карнеги през 1908 г. Флитнер е избран от Притчет за академичната му репутация, уменията за оценка, критичното мислене, способността за писане и неприязънта към традиционната образователна система. (десет)   Докладът на Flexner промени естеството и процеса на медицинското образование в Америка, което доведе до премахването на училищата по естествена медицина и установяването на модела на биомедицинските фармацевтични продукти като златен стандарт за медицинско обучение. Това книжно изследване на медицинското образование в САЩ и Канада, от Абрахам Флекснер, е публикувано и предадено на Конгреса на САЩ през 1910 г. със съдействието и финансовата подкрепа на фондация Карнеги. Конгресът взе решение по констатациите от доклада и ги направи легални. По това време в Северна Америка имаше 155 медицински училища и Flexner присъстваше и провеждаше задълбочена оценка на всяко училище. Много аспекти на съвременната американска медицинска професия произтичат от доклада на Flexner и последствията от него.


Медицинските училища не учат студентите по медицина за храненето, защото това е естествено лечение или лекарство. Един лекар каза, че е получил един час хранително образование в медицинското училище. Студентите по медицина обаче прекарват часове на патентовани лекарства, защото на лекарите им се плаща да пишат рецепти за фармацевтични продукти, защото това е нещо, което може да бъде патентовано. Лекарят не може да напише рецепта за лекарствено средство, направено от естествена храна, тъй като естествените лекарства, открити в природата, не могат да бъдат патентовани. Лобито на лекарите да продължават да предписват лекарства е огромно и мощно. На лекарите не се плаща, за да обучават хората. image Медицинските училища получават огромно количество субсидии от фармацевтични компании, които плащат на преподаватели по медицина. По този начин професорите обучават студентите по медицина за най-новия фармацевтичен продукт. Лекарите са напълно измити мозъци, когато напускат медицинското училище, защото не знаят нищо за естественото лечение или лекарства. Това е по дизайн. Рокфелер и Карнеги се заеха да реформират медицинското образование в Америка. Повече от век фондациите Карнеги и Рокфелер разработват учебни програми за медицинско образование чрез безвъзмездни средства и дарения. Това е проблем, който възниква, когато парите идват от източник, който се интересува от резултата.


Тагове:   Рокфелер,   бизнес,   карнеги,


Гласувай:
3



1. ka4ak - 1898 БАЙЕР ПУСКА ХЕРОИНА,КАТО ПАНАЦЕЯ,НО ТОВА Е НАЙ-ГОЛЕМИЯ МАСОВ УБИЕЦ!!!
30.11.2020 00:19
ИМАМ АПТЕКИ И СЪМ ОТВРАТЕН,НО ЗА ТОВА МЕ МРАЗЯТ И СЪМ ЗАБРАНЕН????ЗАРАДИ ЖЕНА МИ,ДЪРЖА АПТЕКИТЕ,НО МАХНАХ,ЖЪЛТИ,ЗЕЛЕНИ РЕЦЕПТИ,ЗДРАВНА КАСА,А ОСТАВИХ,ПРИГОТВЯНЕТО НА РЕЦЕПТИ.....ГАДНО Е ДА ПРОДЪЛЖАВАМ......
цитирай
2. radostinalassa - Аз лично не пия лекарства
30.11.2020 15:09
Имам само Аналгин на капки, но го пия 2 - 3 пъти в годината. Използвам само природни средства, които са безопасни.
цитирай
3. zaw12929 - Медицинските училища не учат ст...
01.12.2020 18:48
Медицинските училища не учат студентите по медицина за храненето, защото това е естествено лечение или лекарство. Един лекар каза, че е получил един час хранително образование в медицинското училище. Студентите по медицина обаче прекарват часове на патентовани лекарства, защото на лекарите им се плаща да пишат рецепти за фармацевтични продукти, защото това е нещо, което може да бъде патентовано. Лекарят не може да напише рецепта за лекарствено средство, направено от естествена храна, тъй като естествените лекарства, открити в природата, не могат да бъдат патентовани.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radostinalassa
Категория: Технологии
Прочетен: 13126582
Постинги: 11557
Коментари: 18328
Гласове: 6661
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Децата на дявола - нехора, сатанисти, педофили
2. Страшните истини - духовни, ДНК, синя кръв - евреи, араби, индуси, китайци.
3. Основното генетично различие между трите раси са пръстовите отпечатъци
4. Заземяването лекува възпалителните процеси
5. Мусорна ДНК. Холограма на плода. Педента на ДНК.УЗИ.
6. Душата, нейната генетика, потомците ни.
7. Връзката между българи и шумери
8. Реинкарнацията и генетиката
9. Раждането на тракийската азбука
10. На земята живеят четири вида човек
11. ГЕНЕТИЧНИЯТ АНАЛИЗ В ТЪРСЕНЕ НА ИСТИНАТА ЗА ЕТНИЧЕСКИЯ ПРОИЗХОД НА ДРЕВНИТЕ И НАСТОЯЩИ БЪЛГАРИ
12. Американските бомби с обеднен уран
13. Лицензиран расолог - Вл. Авдеев
14. Енергоновата система на кръвта
15. Руският език не е руски, а български
16. Подслушват ли телефона ви?
17. Българският език - езикът на първите хора!
18. КОВИД - 19 и старите лекари
19. Хидра 1 и Хидра 2 - рак
20. Ябълков оцет - мастер клас
21. Истината за атеросклеротичните плаки и гъбичките
22. Уникален артефакт от Сибир, който принуди учените да преразгледат историята на древния свят
23. Мусорната ДНК се оказва критична за видообразуването
24. Д - р Райън Коул , патоанатом - ваксините са токсини
25. Ето я истината защо Русия нападна Украйна
26. Русия дълго време толерираше лудориите на западните си партньори и беше твърде толерантна към тях -лазерният"Метадрон Орхидея"
27. В България е създадена най - ранната писменост в света https://www.youtube.com/watch?v=q2TRX1vkCFg
28. Без САЩ комунизма нямаше да се роди
29. Болкотерапия чрез молитвена поза
30. Акад. Васил Николов: Носим гени на 8 000 години