Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2007 12:14 - Аз съм Батман, чийека прильееееп!
Автор: koker Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2068 Коментари: 5 Гласове:
0



Запалка. Жълта. С фенерче (практично, ако ще ходиш до тоалетна по храсталаците). Свети с лика на Бойко Борисов (да, и на мен не ми се вярваше). Кич! Ама кич! Едно време са имали икони, сега си имаме запалки, което превръща непушачите в неверници, ама нейсе. Сдобих се с въпросната запалка ей така, за майтапа. Да се повеселим с приятели, да се посмеем, да посветим. Цяла вечер й се радвахме. Открихме, че е особено подходяща за проектиране върху голото теме на един младеж- добро цветоотделяне, ясен образ. Смях. Някъде по нощите решихме да се отправяме по къщите, в името на капитализма на следващия ден- в 9.00 пред компютъра и толкоз. Спеше ни се, ама изклинихме още час и нещо в сладки (и осветени от Неговия Лик) приказки на едно кръстовище. И както си светим насам-натам, вниманието ни е приковано от едра фигура, пресичаща шосето. У мен се загнездва натрапчивата мисъл, че съм прекалила с биричките. Виждам подобни мисли да измъчват и другите- по напрегнатия блясък в очите им предполагам, че и те се укоряват, че са злоупотребили. Някой плахо подхваща „Ама, това, не е ли…” Скоростното успокоение, че нищо ни няма, прераства в бурен, почти истеричен смях! Да, това е! Бате Бойко пресича кръстовището, говорейки по телефона. Облечен в черно. Същински Батман. Видял е светлинни знак и се притича на помощ! Досущ като по филмите! Не съм предполагала, че мога да се смея толкова! П.П. Драги ми смехурковци, не използвайте Светлинния Знак, ако нямате нужда от Него. Един човек не може да огрее всички запалки.  =)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. furiika - буахахахахахахахаааааааа!
07.08.2007 09:07
Яко, мноо яко! :):):)
цитирай
2. milenkata - кхи кхи
07.08.2007 11:41
и сестра ми си купи такава запалка, но аз я разглобих, за да видя как е направена, какво има вътре и т.н.:) неведоми са пътищата производителски, какво ли няма още да измислят.. освен да се смее човек, няма какво друго да направи :):)
цитирай
3. koker - Ъпгрейд
07.08.2007 11:50
Мисля, че следващата креативна стъпка на "гения" на запалките би следвало да е сензор за допир, който да разпознава чуждия епидермис и с Неговия глас да предупреждава крадеца на запалки "Много като теб вече плакаха" =)
цитирай
4. bubulinka - ахахахах
07.08.2007 14:00
Много яко!!!!
цитирай
5. milenkata - hahaha :):)
07.08.2007 15:16
ама ти ако искаш да свиеш запалката, ще се замислиш предварително: "да не стане да ми пратат призовка" :):) или още по-зле "аз съм, със белезници арестант" :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: koker
Категория: Лични дневници
Прочетен: 473768
Постинги: 83
Коментари: 985
Гласове: 3494
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031