Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2022 19:27 - КОЙ ЩЕ ДРЪЗНЕ ДА СЕ ПОЯВИ НА БОТЕВИЯ ПЛОЩАД ВЪВ ВРАЦА?
Автор: milenavarbanova9 Категория: История   
Прочетен: 1854 Коментари: 2 Гласове:
9

Последна промяна: 15.05.2022 19:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Политически мърши, давате ли си сметка, че оскверняването на Ботевия стих "Тоз, който падне в бой за свобода / той не умира ..." - свещено верую, с което на уста са загивали всички български борци за правда и Родина от Освобождението насам, става само две - три седмици преди Втори юни?

  Е, питам ви - кой от вас ще дръзне да си покаже предателската мутра на Ботевия площад? Кой ще срича заветната реч на Първи юни, докато гащите му треперят? Стиска ли ви, Радев, Рашков, Минчев, Христо Иванов и вся остальная ... евроатлантическа компания?

    Ако пък Киро се изтъпани на тоя героичен площад, на който са освиркани толкова политически креатури и са потънали в нищото толкова "политически кариери", посрещането на Шипка и в Копривщица ще му се стори като "сън в лятна нощ"!

    Внимавайте в Ботевите дни! 

    Гонете, залавяйте и съдете по бързата процедура осквернителите на Ботевото слово! Иначе да не сте си позволили да мърсите с жалките си предателски физиономии площада в родния ми град, над който се извисява като бронзов исполин, с перо и сабя, най-великият поет на света! Балканът ще ви прокълне, както ви е проклел народът!

   



Гласувай:
9



1. leonleonovpom2 - Здравей, Милена!
15.05.2022 22:28
Аз съм бил два пъти на този площад, Милена!
Първият път ,на клетвата ми ,като школник! Валеше сняг, лапавица, нищо не се виждаие на повече от 10-15 метра? На 27- ми април? Приех го като знак, дотогава не вярвах ,че през април може да вали сняг, особено в края му?
И вторият път, на Втори Юни Участвах и в зарята!Никъде другаде не съм бил участник в заря! След повече от 10 годишно отсъствие, присъстваше и Тодор Живков....

Сегашните политици са имунизирани срещу срам и вина! Не ги изпитват!
Два пъти съм реагирал много остро в блога!
Единият път в защита на Българите Заради хули на гърци и сърби в двореца в Петроград по наш адрес, пред царя! След Сан Стефано!Че сме неблагодарно племе и утре ще се обявим срещу него, благодетеля ни? Не заслужаваме милосърдието му!?
Но, след случилото се, смятам ,че не е крушка без опашка , не съм бил много прав! Нормален човек не може да плюе благодетеля си!
И аз имах подобен случай, направих услуга безкористно, срещу нищо! Само и само да стане !И получих черна неблагодарност и обвинение, че не е било, каквото се очаква? Аз, на върха на възможностите си постигнах това, повече не можех !

Бях потресен ! Този човек не искам да го видя, заради отвращението, което изпитвам!
Така ще бъде и с нас! Чувството за отвращение ще бъде заменено с лицемерие, ако го няма!
На 11 юни 1990 г. бях в Москва, на служебни преговори, във връзка със СИВ Включиха ме, защото разчитаха да защитя нашата разработка Но ме предупредих и нито дума слещу Русия Казах им да са спокойни Аз уважението, което изпитвам към Русия, никога няма да го замеся със съвременна политика Или заменя!

Относно Ботев, тук един ме засипа с помии, че бил нищо!? Той се има за писател, който обаче никой не чете?
Има ли го стиха му в Сорбоната или не? Не съм бил там, пиша ,каквото съм прочел!

Но, една французойка, стажантка ,непредизвикано ме попита за него! Явно не е световно неизвестен, както разправяше този!И заключението и за стиховете му в оригинал беше ,че в тях има музика, чувство!
Ние сме си най- големите си врагове! Нямаме по-големи от нас!
Не е необходимо, да ги имаме!

Хубава вечер, Милена!
цитирай
2. milenavarbanova9 - Здравей, Ваньо,
16.05.2022 08:18
Страшно тежко е, че най-почтеният в миналото народ - българският, днес е паднал под моралното ниво на почти всички останали европейски народи. Нация от негодници, в която честните хора са смачкано малцинство, не може да съществува, тя няма жизнени сили. Вече не знам какво да кажа. Искам да вярвам, че Бог ще ни даде възможност да преминем тоя етап.
Хубав ден и на теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: milenavarbanova9
Категория: История
Прочетен: 775528
Постинги: 328
Коментари: 1804
Гласове: 1896
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031