Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2016 20:47 - БОРИСОВ: «НИЕ СМЕ НЕПОРОЧНИ, ГЕРБ Е НЕЗАВИСИМ, НАД МЕН НЯМА НИКОЙ»
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 415 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.10.2016 22:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ЕТО ЗАЩО БОГ НЕ НИ ПОМАГА!!!  НАД НЕГО НЯМАЛО НИКОЙ!!!  КАКВА САМОЗАБЛУДА!!!!!!!!!!!!!

 http://bgr.news-front.info/2016/10/24/borisov-nie-sme-neporochni-gerb-e-nezavisim-nad-men-nyama-nikoj/


„Ако не си първа политическа сила, нямаш претенциите да управляваш. Позицията ми е същата, че ако Цецка Цачева не спечели на балотаж, ще подам оставка. Не смятам обаче, че това ще се случи, защото съм убеден, че тя ще постигне добри резултати. Цачева е класи над опонентите си”. Това заяви премиерът Бойко Борисов в предаването „Здравей, България” по Нова телевизия.

 

Ето какво още каза Борисов днес:

 

«Няма по-лошо от непоискано добро, това го казвам относно подкрепата на ДОСТ за Цецка Цачева.

 

Избързаха да дадат подкрепа, която притесни партията, създаде възможност за много приказки, които нямат общо с действителността. Непремерен ход на Лютви Местан.

 

ГЕРБ и ДПС нито в краткосрочен, нито в дългосрочен план могат да управляват заедно и сме го заявили неведнъж. Благодарил съм на ДПС за няколкото случаи, в които са ни подкрепили в парламента. Ще го повторя пак, за да няма внушения. ГЕРБ е единствената партия, която досега не е управлявала с ДПС.

 

Ахмед Доган финтира българските политици. ГЕРБ е единствената партия, която не е влязла в тази игра. Ние сме непорочни. Не сме управлявали заедно. Ако има нещо за българския народ, което да бъде противно, това бе моделът „Орешарски”. Какво направи Доган — изкара го за кандидат-президент, ще преброи колко гласа има. Той познава прекрасно народопсихологията на българина. ГЕРБ няма да приеме тези гласове, сега топката е при БСП.

 

Радев ще бъде новият Орешарски, ген. Радев ще бъде също толкова зависим, колкото е бил Орешарски.

 

Направих всичко възможно да има един кандидат за президент в дясно.     Министър Ненчев ми е свидетел — направих всичко възможно да има един кандидат в дясно. Щяхме да победим по-лесно. С него говорихме, че от ГЕРБ можем да дадем кандидат за президент, те да дадат вице. Той каза, че всички са съгласни, но понеже Радан и Атанасов искат да им се обадиш лично и да им го предложиш и тогава да се съгласят, обадих се на Атанасов, той каза, че „има хляб” в това. После на Радан, а той в Австрия на екскурзия, каза искам, ама съм зает, като дойда в сряда ще се обадя, вечерта ще се видим. И аз си мисля, че действително става. В сряда сутрин гледам пресконференция Атанасов и Радан Кънев обясняват как по-лошо от ГЕРБ няма. Канцелирах срещата и приключих.       Не искам друг партньор освен Реформаторите, те са възможно най-добрият партньор. Всички министри работят комфортно с мен, в приятелска и задружна атмосфера.   Нямаме нито един спор до този момент и те са го декларирали.       Плевнелиев има много добри постижения. Измъкна България от изолацията, в която бе попаднала президентската институция.     С Плевнелиев имахме много честен и мъжки разговор – обясни ми, че по лични причини не се чувства достатъчно убеден за втори мандат и това го бяхме говорили няколко месеца по-рано. Една-единствена грешка е имал към ГЕРБ през целите тези години, когато каза, че без ГЕРБ може да изкара повече. Не беше честно към партията.       ГЕРБ не е зависим, над мен няма никой.     ГЕРБ си е партия, която си е устояла самичка и опозиция, и в управление. За мен е по-добре да загубя избори, но да остана с вдигната глава, честен и партията да си остане това, което е.     Пеевски и Прокопиев са еднакви. Първият влияе на БСП, а вторият на мен. Но след като ги разбрах, ги изгоних».



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13706106
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031