Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2016 20:49 - БОГОРОДИЦА - СЕДЕМ СТРЕЛИ, ПОЧИТ НА 13-ТИ АВГУСТ
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 675 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Гласувай:
1



1. dartanjan - Защо продължаваш да занимаваш х...
13.08.2016 22:03
Защо продължаваш да занимаваш хората с римокатолически езотеризъм в лицето на древноезическата въображаема богиня изида, маскирана като божията майка? Къде в Божиет слово пише че можем да се молим на Мария за спасението си?Божият Син Исус Христос не каза ли:
Йоан глава 14
"1 Да се не смущава сърцето ви; вие вярвате в Бога, вярвайте и Мене.
2 В дома на Отца Ми има много обиталища; ако не беше така, Аз щях да ви кажа, защото отивам да ви приготвя място.
3 И като отида и ви приготвя място, пак ще дойда и ще ви взема при Себе Си, тъй щото гдето съм Аз да бъдете и вие.
4 И вие знаете за къде отивам и пътя [знаете].
5 Тома Му казва: Господи, не знаем къде отиваш; а как знаем пътя?
6 Исус му казва: Аз съм пътят, и истината, и животът; никой не дохожда при Отца, освен чрез Мене.
7 Ако бяхте познали Мене, бихте познали и Отца Ми; отсега Го познавате и сте Го видели.
8 Филип Му казва: Господи, покажи ни Отца, и достатъчно ни е.
9 Исус му казва: Толкова време съм с вас и не познаваш ли Ме Филипе? Който е видял Мене, видял е Отца; как казваш ти: Покажи ми Отца?
10 Не вярваш ли, че Аз съм в Отца, и че Отец е в Мене? Думите, които Аз ви казвам, не от Себе Си ги говоря; но пребъдващият в Мене Отец върши Своите дела.
11 Вярвайте Ме, че Аз съм в Отца и че Отец е в Мене; или пък вярвайте Ме поради самите дела.
12 Истина, истина ви казвам, който вярва в Мене, делата, които върша Аз, и той ще ги върши; защото Аз отивам при Отца.
13 И каквото и да поискате в Мое име, ще го сторя, за да се прослави Отец в Сина.
14 Ако поискате нещо в Мое име, това ще сторя.
15 Ако Ме любите, ще пазите Моите заповеди.
16 И Аз ще поискам от Отца, и Той ще ви даде друг Утешител, за да пребъдва с вас до века.
17 Духът на истината, когото светът не може да приеме, защото го не вижда нито го познава. Вие го познавате, защото той пребъдва във вас, и във вас ще бъде.
18 Няма да ви оставя сираци; ще дойда при вас. "
цитирай
2. bogolubie - А ти защо продължаваш да лаеш като куче край керваните.
14.08.2016 20:53
Видях твои злобни коментари и в други блогове.Ти не си най-умният на света, за да налагаш своето мнение и протестантските си тълкувания. Протестираш срещу Божия избор, забиваш меч в сърцето на Тази, която ти е предоставила хлябът и виното, от неблагодарността и безумието си. Протестираш срещу нашия Господ, Който от разпятието ни предаде Майка Си за наша духовна майка в лицето на любимия Си ученик Йоан. Протестирай, унижавай Избраната от Бога и ще си получиш наградата. Не си мисли, че като те оставих миналия път, когато ме обсипа с обиди, та не мога да ти отговоря. Не си струва да хвърлям бисерите си на свинете. Затова просто те оставих без отговор. А това тук е последният ми отговор за теб. Следващите ти злобни коментари ще ги изтривам. В каквото вярваш, това и ще получиш. Няма да се учудя, ако по същият начин, като зомби, приемеш и исляма. Неще мислене, иска само злобна енергия.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13709225
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031