Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2015 12:10 - Димитър Скендерски: За 3 дни се излекувах от рак - сега помагам на другите!
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 621 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 http://www.blitz.bg/article/33011

image   Димитър Скендерски   В последните месеци в Кюстендилския край се говори за лечителя Димитър Скендерски, дето се справял с рака по негов си начин. “Не ползвам лекарства и унищожавам всички ракови клетки, независимо къде се намират. Не мога да влияя на сърдечносъдовата система и на нервите. Излекувал съм много хора, отписани от докторите, хора, на които им предстоеше ампутация на крак или премахване на други органи, с тумори в главата и др. Докторите ги знаят най-добре - те са минали през тях... За болните с рак аз съм последната им надежда! Относно метода, ползвам чиста електрическа енергия, без да увреждам други органи”, каза г-н Скендерски пред репортер на в. “Доктор”. Ето какво още ни разказа за метода си на лечение известният кюстендилски лечител. 

- Г-н Скендерски, какво се случи, че започнахте да лекувате хора с рак?
- През март миналата година бях тежко болен. Лекарите не можаха да ми кажат каква ми е диагнозата. Обиколих доста доктори и един от тях - д-р Янков, ми каза, че имам на 3 места туморни образувания. Единият от тях беше в ануса ми - меко казано, крайно неприятно преживяване.

- Как се излекувахте?
- Нещо ме накара, сякаш ме викаше, да сляза в мазето. От 15 години не бях влизал там. Открих един уред, който навремето, преди много години, съм купувал от Русия. Качих го вкъщи, прочетох инструкцията му за работа, буквално хванах жиците и три дни се самолекувах с него. Тогава пак отидох при д-р Янков в болница “Св. София”. Той ми направи биопсия и от туморите нищо не се намери - имаше само мъртви клетки! Това мога да го докажа с документ. Сега съм здрав и нямам никакви проблеми.

- Бихте ли споделили какъв е уредът?
- Не мога сега да кажа какво представлява, искам първо да го патентовам.

- Колко време ви отне самолечението?
- 3 дни, правих си по три сеанса на ден - сутрин, на обяд, вечер. Девет сеанса си направих общо. И тогава отидох в София да ми направят биопсия. Оказа се, че съм се излекувал -

туморите бяха мъртви

Бях се приготвил да умирам, аз съм решителен човек, работил съм в Коми, хич не се страхувах за живота си. Свършил съм си работата - имам три деца, отгледахме ги, оженихме ги и имам 4 внучета. Та си мислех тогава - е, дни по-малко, нищо... Да са ми здрави децата! Ама Господ не ме иска и затова ми показа как да се излекувам! Сега съм на 64 години и помагам на болни от рак хора!

- От какво е болен човекът, който сега лекувате?
- От рак! На 63 години е, от Търговище. Обадиха ми се хората, че никой не иска да го лекува. Обиколили са много болници, отвсякъде са го отписали. За един ден му направих четири сеанса, на следващия още четири. Като го доведоха, не можеше да си отвори устата - нито говореше, нито се хранеше. Туморът е в гърлото му, от лявата страна е туморът, от дясната - разсейките. Много го боли главата, което ме кара да си мисля, че има разсейки и в мозъка. Съпругата му сподели с мен, че не искат да го лекуват, защото лекарите смятали, че няма да може да издържи каквато и да е операция.

- Кои тумори се повлияват най-добре от вашия метод?
- Туморите са си тумори, където и да се намират - няма добър или лош! Той унищожава организма, където и да се намира - в главата, в гърдите, в краката. Без значение къде се намира,

моят апарат го унищожава

и мъртвите клетки след това се абсорбират от организма. Така че няма нищо страшно, че не е премахнат по оперативен път. Преди да започна да помагам на хората, се консултирах с професор, обясних му как работи апаратът, и той точно това ми каза - че унищожените клетки ще се абсорбират от организма на човека.

- Този метод може ли да се прилага при деца?
- За тях съм подсигурил специален уред, с по-малка мощност, за да не се случи някоя беля. Обикновено болните деца - и не само те, а и възрастните - са слаби. А колкото по-едър е човек, той е с по-голямо съпротивление, повече подадена енергия към него изисква. Засега не съм лекувал дете, но с пълна отговорност мога да поема такъв случай, стига родителите да са съгласни. Ако ме потърсят, за да помогна на дете, ще го направя, без да има последствия, освен че туморът ще си отиде!

- Търсите човек, болен от СПИН, на когото да помогнете!
- Да, искам да проверя какво ще се случи с такъв болен. Наясно сте, че съм експериментирал върху себе си и че още съм жив. Освен това съм и здрав, което също е важно. Установих, че нищо ми няма, няма неприятни усещания, всичко е търпимо, защото знаеш 

защо го правиш - за да живееш!

Много говоря, но не е странично явление от собствената ми терапия, а е по рождение. Така че ако поиска болен със СПИН да се лекува с метода ми, няма да му откажа!

- Много хора ли ви търсят?
- В последните месеци, кой както е разбрал, се обаждат и идват. От цяла България - в такива студове са пътували хората... Смятам на първо време да учредя фондация, която да нарека “Фондация Живот”. Както казах, ще патентовам моя метод. Такова лечение няма аналог у нас - за 20 минути от едва ли не умрял човек да го съживиш. Съвсем различно се чувства човек след тези 20 минути. При мен ги водят на количка, някои изобщо не могат да стъпят, след 2-3 сеанса от по 20 мин. се изправят на крака!

- Не мога да не ви задам един нелицеприятен въпрос... Колко струва лечението на един болен при вас?
- Досега не съм искал на никого никакви пари - кълна се в децата си! Кой колкото е решил, оставя ги на масата и си тръгва. Така е засега - никакво заплащане. След време ще го мисля - възможно е да се наложи да правя някакъв ценоразпис заради данъчните. Това обаче ще стане, след като патентовам метода си, за да имам законова основа да ми заплатят някакви пари. Сега го правя напълно безплатно. Иначе знам, че трябва медицинска комисия да потвърди излекуваните от мен случаи, и на базата на излекуваните болни, да направят протокол и да ме приемат като лечител.

- Имате ли обратна връзка с хората, които сте лекували?
- За всички болни, които са минали през мен, знам по нещо, знам как се развива животът им. Някои не вярват, че са се излекували, и чакат наново развитие на болестта им. Някои от тях не могат да си направят биопсия, защото се знае, че тя струва много пари, а те ги нямат. Но явно се чувстват добре, поне така ми казват! Никой не ми се е обаждал, за да ме нагруби по какъвто и да е начин или да ме нарече шарлатанин! Една жена лекувах, от радомирските села е, три пъти беше оперирана, едната й гърда е до дъно изрязана, имаше едни тъмни, черни израстъци на това място. Доказано имаше разсейки и в другата гърда, както и в мозъка. Дойде при мен за три дни, направих й по 4 сеанса по 20 минути на ден, стана след това и си отиде. Чувам се с нея, добре е, от нищо не се оплаква. Как да не кажа, че лечението ми е ефективно, като на всеки човек, минал през мен, му имам координатите и знам, че е добре.

- Защо в България има толкова много раково болни?
- Мисля се, че от Сърбия дойде достатъчно уранов въздух от бомбите през войната там. Чернобил много ни помогна... Както и това, че се храним с боклуците, дето се внасят у нас. Когато започнем да се храним с чиста храна, която да е достъпна за всички ни, нещата ще се оправят и няма да сме толкова болни! 



Люба МОМЧИЛОВА



Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13750278
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930