Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2014 06:45 - БОЛЕСТИТЕ СА ОТ БЕСОВЕТЕ
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 747 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.10.2014 06:48


 http://pravoslaven-sviat.org/2014/10/22/болестите-са-от-бесовете/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook&utm_campaign=%25d0%25b1%
25d0%25be%25d0%25bb%25d0%25b5%25d1%2581%25d1%2582%25d0%
25b8%25d1%2582%25d0%25b5-%25d1%2581%25d0%25b0-%25d0%25be%25d1%2582-%25d0%25b1%25d0%25b5%25d1%2581%25d0%25be%25d0%25b2%25d0%
25b5%25d1%2582%25d0%25b5
Болестите са от бесовете

Октомври 22, 2014 in БеседиНачална страница

Автор : св. Порфирий

image

 

Бях в килията на тареца в Калисия. Разговаряхме за болестите и отец Порфирий ми каза, че причината за болестите може да е както греха, така и сатанинско въздействие. За да го разбера по-добре той ми разказа следната история: “Веднъж при мен дойде една крайно отчаяна жена. Тя буквално умираше от мъка. Причината за това бил нейният мъж, който, по нейните думи страдал от астма. Тя го съжалявала, но с нищо не можела да му помогне и от това силно страдала. Но аз видях всичко това в друга светлина и и казах: “Ще ти помогна ако се съгласиш да направиш това, което ще ти кажа”. “Ще направя всичко което ми кажете”, – отговорила тя. Тогава и казах: ” И така, прибери се вкъщи. Ще влезеш през входната врата и ще отидеш в стаята, където лежи твоят болен съпруг. Остани с него малко и виж какво ще направи. След това се изправи и му кажи: Искам набързо да отида на пазар, за да си купя нещо. Въпреки това, не трябва да отиваш на пазара, но излез през входната врата, обиколи къщата и влез през задната врата на кухнята. Тя е до стаята на мъжът ти. Бъди внимателна, той да не те открие. Седни там за около час и слушай това, което твоят съпруг ще прави. После отново обиколи къщата и директно влез в стята му.”

 

Жената постъпила както и наредих. На следващия ден отново дойде при мен. “Е какво стана?, – попитах я, – “Веднага след като влязох през входната врата, – каза жената, – и влязох в стаята на мъжа ми, той започна силно да кашля, да плюе на пода и да се оплаква, че аз не го обичам, въобще не го съжалявам е оставен сам с болестта си. Тогава му казах, че ще отида за час на пазара. Започна нов пристъп на кашлица и нови оплаквания. Обиколих къщата и влязох през кухнята и като се заслушах установих, че в стаята на съпруга ми цари тишина. Мина един час и аз се върнах при него. Веднага след като отворих вратата, и го видях, започна нов пристъп кашлица и оплаквания, че в продължение на цял час, докато ме нямало, той не можел да се справи с кашлица, викал за помощ и едва не умрял, изоставен от всички. ”

 

“Сега разбра ли какво става?”, – я попитах.”В мен всичко се обърка, – отговори, – не зная какво да мисля”. “Сега ще ти обясня, – казах. В твоят мъж се е настанил бяс. Видях го, когато вчера дойде при мен. Бесът е докарал на мъжа ти астма, с  помощта на която да се разправи с теб. Бидейки много чувствителен и лесно раним човек, ти, виждайки неговите страдания и слушайки жалбите му, че ти като че ли съвсем  не си  притеснена за него, заради твоите преживявания ти съвсем си се изсушила. Въпреки това, съпругът ти не изглежда притеснен. Той кашля, плюе и се оплаква само,  когато си в близост до него, тъй като тази атака е насочена към теб. Веднага след като си тръгнеш, той се успокоява.”

 

Жената ме гледаше в очите, докато до съзнанието й бавно достигаше  смисъла на това, което се случва. Казах и как трябва да се бори с врага и какво е необходимо да направи, за да може, и тя, и мъжът и да се избавят от беса. Жената ме послуша и сега животът и в семейството стана по-добър”. Направи ми голямо впечатление, от една страна човеконенавистното коварство на врага, а от друга – необикновената прозорливост на стареца и успехът на лечението му. На въпросът ми “Отче, тази астма не е била истинска,  а измислена?” той отговори: “Не, тя беше истинска, обичайна астма, но причината за нейното възникване беше  дявола. Той я използвал в качеството и на оръдие за убийство на бедната жена”.

 

Из “Цветослов советов”



Тагове:   болести,   от бесовете,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13705577
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031