Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2014 14:49 - МАЙКА, ПРОСТИЛА НА УБИЕЦА НА СИНА СИ...
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 454 Коментари: 0 Гласове:
0




МАГДАЛЕНА ЙОАНОВА

 Единственият син на една жена бива убит от член на противникова тинейджърска банда при някакво спречкване. На процеса на който съдят убиеца, след произнасяне на присъдата, която е няколко години затвор за убиеца, майката се доближава до пътеката по която извеждат подсъдимия, успява да улови погледа му и произнася с абсолютно хладнокръвие и убеденост:

"Аз ще те убия!"

През последните две години от присъдата му обаче тя започва да му идва на свиждане, да му носи цигари, изпраща му колети със сладкиши. Пише му поздравителни картички за рождените дни и по празниците. И така се сближава с него. След като той излиза от затвора тя му помага да си намери работа и дори го приютява в къщи тъй като той е с разведени родители, които не желаят да имат нищо общо с него.

Една коледна вечер те си поднасят подаръци и младежът я запитва:
"Знаеш ли, тази мисъл не ми дава мира от известно време насам. Защо си толкова добра към мен и защо ми помагаш толкова, след като аз ти причиних толкова мъка?"

А майката отговаря:
"Помниш ли какво ти казах на процеса?
Казах ти, че един ден ще те убия.
Е, направих го.
Онзи, който ти беше тогава, вече го няма, аз го убих. Този който седи пред мен е съвсем различен човек. И сега аз отново имам син.
Ако не бях ти простила и бях продължила да те мразя, сега и двамата щяхме да страдаме, вместо да сме щастливи.
Аз ти простих отдавна, време е и ти да си простиш."



Тагове:   промяна,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13745092
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930