Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2013 13:23 - БОЖИДАР ДИМИТРОВ ОТГОВАРЯ НА БЪЛГАРИН ОТ МАКЕДОНИЯ
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 654 Коментари: 0 Гласове:
1



Божидар Димитров Стоянов

В отговор на Igor Kalinski: уважаеми професоре академик аз съм ваш голям обожавател и почитател, аз съм един обникновен българин, син и внук на кукушки бежанци католици, сега вече трето колено живеем в град Гевгели аз съм и български гражданин, и един от репресираните тук, но нямам никакъв страх, работам за българщината и за каузата, и много ми е мило че сте ме прифанали да бъдам ваш приятел със почит Игор

 Отговор: Г-н Калински, шапка Ви свалям. Да си българин в България е лесно. Но да си българин в Македония е много, много трудно. А Вие сте. Повечето приятели във ФБ едва ли знаят какви несгоди изпитвате. Хубаво е, че сте станали български гражданин – зад Вас при крайна опасност ще застане Българската държава, както стана със Спаска Митрова.
 Само една забележка – кукушани не са католици, а УНИАТИ. Това означава, че са православни, които се подчиняват на папата, но запазват православния обред. В интерес са истината поне в България днес униатите се обгрижват от католически свещеници от Полша и Италия. Може би и при вас в Македония е станало същото.

КОМЕНТАР:
Hristian Georgiev Не професоре не сте прав в с. Ново Делчево-община Сандански са български свещенници.




Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13706682
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031