Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2013 19:29 - ПРИТЧА ЗА ВЯРВАНЕТО В БОГА
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 433 Коментари: 0 Гласове:
0



Evlogia Angelova  Притчите на Христос


Веднъж един човек, разхождайки се до една пропаст, паднал. Падайки, той успял да се хване за клона на малко дърво, растящо в процеп на скалата. Висейки на клона, поклащан от студения вятър, човекът осъзнал цялата безнадеждност на своето положение: на дъното - речни камъни с мъхове, а възможност за покатерване нагоре просто нямало. Ръцете му, хванати за клона, започнали да отмаляват.

 - Е, - помислил си той – един Бог може да ме спаси сега. Аз никога не съм вярвал в Бога, но, може пък да съм грешал. Какво губя?

 Затова той извикал:

 - Боже, ако Те има, спаси ме и аз ще повярвам в Теб!

 Отговор нямало. Той отново извикал:

 - Моля Те, Боже! Аз никога не съм вярвал в Теб, но ако сега ме спасиш, веднага ще повярвам!

 Изведнъж от облаците се разнесъл Велик Глас:

 - О, не, ти няма да повярваш!

 Човекът от изненада едва не изпуснал клона.

 - Моля Те, Боже! Ти грешиш! Аз наистина мисля така. Ще повярвам!

 - О, не, няма да повярваш! Всички казват така.

 Човекът продължил да се моли и да убеждава. Накрая Бог казал:

 - Е, добре. Ще те спася... Пусни клона!

 - Да пусна клона? – възкликнал човекът, - да не ме смяташ за луд?

 Превод: Десислава ШАРКОВА

 Източник: http://www.diveevo.ru/563/



Тагове:   притча,   за вЯрването,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13705303
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031