Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2013 15:00 - Видински свещеник излекува жена с рак /От неверие не казват, че Божията Сила лекува по молитви/
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 567 Коментари: 0 Гласове:
0



Видински свещеник излекува жена с рак
Отец Михаил Иванов чете молитви, след което повечето му пациенти оздравяват, въпреки тежките диагнози
Публикувано: 26 септ. 2013, 16:49 | Обновено: 26 септ. 2013, 16:49

  
http://www.blitz.bg/news/article/224437

Село Покрайна, България

Свещеник от видинското село Покрайна лекува тежко болни пациенти. Живеещите там предпочитат вместо на лекар, да ходят при отец Михаил Иванов - той им чете молитви, след което повечето оздравяват въпреки тежките диагнози.
Сред пациентите му е 38-годишната Десислава Младенова, на която преди 18 години е поставена страшната присъда рак - Хочкинов лимфом, пише “168 часа”.

 "Помня, че бях на 29 г., от 9 години бях с това заболяване - разказва тя пред "168 часа". - Лекарите в Александровска болница ми даваха от 15 дни до 1 месец живот Дори не искаха да ме приемат и да ме лекуват", спомня си Деси.

 Тя решава да се бори до край, защото знае, че родителите й ще страдат много, когато умре.

 "Майка ми е от село Покрайна, оттам се познаваме и с отец Михаил. Моят вуйчо бе ходил при него, всички познати се молеха за мен, не знаеха на кой свят са. Минах една по-лека терапия, след което отново се влоших. Точно тогава се запознах с Михаил. Изповядах се, молехме се, упорито продължих да вярвам в оздравяването си", разказва тя.

 След молитвата Десислава Младенова сънува сън, който никога няма да забрави.

 "Една вечер си легнах, но не можех да дишам, устата ми бе в афти, изобщо не можех да стоя права. Унесла съм се и сънувам, че една жена идва, застава зад мен и протяга лявата си ръка над главата ми с думите: "Десислава, аз ти взимам болестта."

 Наистина става чудо. След първата химиотерапия туморът излязъл през носа на парчета.

 “Представете си какво бе учудването на доцента в Александровска болница - човек с 35 години стаж, когато ми каза: "Десислава, аз такъв случай като теб нямам."

 Днес Десислава Младенова е убедена, че вярата е ключът към всичко.

 "Аз не съм по-умна от другите, но искам да кажа, че последното име на Господ е Търпение, а повечето хора искат да оздравяват тук и сега, веднага," казва тя. /БЛИЦ




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13709826
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031