Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2013 19:26 - БОРБАТА МУ ПРОДЪЛЖАВА...
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 738 Коментари: 0 Гласове:
1



Стефан Гамизов

От няколко дни систематично изучавам наглостта на ЧЕЗ, които са намерили за много гениално да ми изпратят сметка електрическа енергия пълна с лъжи, измами и манипулации. Ще се опитам да направя публичен анализ на това срамно и по същество престъпно поведение. Ще видим дали ще се намери национален телевизионен канал, който да ми позволи да говоря. Проблема е, че публично ще улича в лъжа с документи в ръка, Росен Плевнелиев. Точно както направих с Румен Овчаров при Карбовски и в резултат на това се наложи той да бъде отстранен от депутатските листи на комунистите. Един лъжец, не може да бъде президент на България. Всички знаем какво ни причини друг такъв лъжец с името Георги Първанов.Харесвам · Сподели · преди 7 часа ·  · Реклама

342 души харесват това.

83 споделяния

Преглед на още 10 коментара


Стефан Гамизов Май се оказва, че съм бил наясно още през 2006 година какво се случва и ще се случи...
преди около час · Харесвам · 1


Стефан Гамизов Предната година бях завел дело срещу Марица Изток 1 с фондацията. Какво се изля върху мен само аз си знам. Но още тогава знаех, че всичко това ще се случи. Всичко, което сега стана с цената на ел.енергията. Опитах се доста романтично да го спра. Сега вече не действам романтично...
преди 59 минути · Редактирано · Харесвам · 3


Dimitar Stankov tova pokazva che ne ste sluchaen chovek G-n Gamizov....pokazva sashto che ste imali infomacia....a kakto znaem informaciata e mnogo po cenna ot vsichko na sveta....bezcenno
преди 59 минути чрез мобилния · Харесвам


Асен Иванов Стефко цена нямаш но е трябвало да се родиш някъде другаде там където уважават и почитат умните а не натегачите както е тук принас
преди 14 минути · Харесвам




Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13709743
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031