Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2013 16:04 - НАЙ-НОВОТО ОТ СТЕФАН ГАМИЗОВ
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 1333 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Стефан Гамизов
Преди малко ми се обади журналист, който ме осведоми, че Иван Костов и компания са подали сигнал в прокуратурата срещу мен. Обвиняват ме, че съм създал и реализирал най-евтиният и технически напреднал проект в енергетиката, който предоставя на българите два и половина повече енергия на два пъти по-ниска цена от тази в Марица Изток 1. Или с факти: 1640 MW, произвеждащи 1 MWh за 67лв, срещу 600 MW произвеждащи 1MWh за 137лв. За технологичната разлика не искам даже да говоря, тя е смазваща. Явно за Иван Костов, който не краде и прави честен бизнес в полза и на обществото е за затвора, а както се разбра според Румен Овчаров за "4-ти километър". Какво да кажа за тези нагли хора? Всъщност аз вече го казах през последните дни, искам да ги видя подсъдими!




Гласувай:
0



1. nikikm - Ето нещо
16.03.2013 11:56
за любимия ви ст.гамизов,който иска изчезването на българския народ!
https://www.bivol.bg/tec-marica-gamizov.html
Пък дано пуснете коментара ми,във ваш плюс ще е!
цитирай
2. bogolubie - Престани да ме обиждаш несправедливо, защото наистина ще ти изтрия коментарите, та да имаш основание да злобееш!
16.03.2013 13:04
Ето ти коментарите в предишните ми постинги:

2. nikikm - Абе невежеството и
11.03 15:55
бъркотията няма ли да спре най-сетне!И тоя е,като тях!Легион са и проявлението им е всеобхватно!Тоя същият се пръкна неизвестно от къде и първите му думи бяха "За доброто на българите е бъългарският народ да изчизне...!"Това не бива да се забравя,макар и сега да дава някакви заявки,той си е вълк в овча кожа!Не може все така да лапаме,като олигофрени на думите на всеки,който ни изглежда симпатичен,специалист или ни казва нещо от истината!МОТИВИТЕ,БРАТО,МОТИВИТЕ! и КОЙ,КОЙ Е!
3. nikikm - Мисля че,
12.03 17:21
публикувах тук коментар!Има ли причини да го няма?Просто питам!
1. nikikm - Понеже
14.03 11:08
не ми допуснахте коментара,в което не виждам нещо,човеко и блоголюбиво,реших да Ви кажа,че аз като обикновен Християнин,Ви прощавам,но не Ви разбирам!Освен,акщо и Вие не сте,като многото фалшивки по блоговете!Бог вижда!
цитирай
5. nikikm - Аз
14.03 19:59
все пак питам,защо не ми публикувате коментарите?Това за Гамизов е известно отдавна и на много,като е и писано много пъти?Ваш човек ли е,или ...А, как избрахте името естир?Това ли е Боголюбивата причина?
цитирай
3. bogolubie - Толкова си злобен, че вярваш на лошото,
16.03.2013 13:15
но не и на доброто. Не знам истината, но ако е виновен, не би се захванал на тази борба пред цяла България. Някой го е клеветил сигурно, за да отклони внимание от себе си. И такова се случва. Господ знае най-добре, защото вижда и чува всичко. Но дори и Гамизов да има вина, това оправдава ли другите, които навярно ти защитаваш?!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13746308
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930