Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2013 06:41 - СТЕФАН ГАМИЗОВ - бореца срещу неправдата
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 704 Коментари: 0 Гласове:
0




Стефан Гамизов:

Толкова много се бих с тези зли хора покрай Белене и енергийната мафия през последните 8 години, че пропуснах как малкото ми дете стана на 7 годинки, даже почти 8. Преди няколко седмици, майката на най-добрата й приятелка почина на 35 години. София, така се казва момиченцето, което остана без мама. Никога не съм предполагал, че моята Кати е била толкова близка с тази жена, както и че толкова често е била в дома й да си играят с дето й. Моята Кати, е написала писмо до починалата си приятелка, майката София. Каза ми, че ме е гледала много пъти по телевизора и дядо й е казал, че знам всичко. Помоли ме да изпратя писмото до дядо Господ и той да го даде на Кремена. Това не знам как да го направя. Затова реших, че единственото нещо, което мога да направя е да напиша писмо на тези, които убиха Кремена като я лишиха от истинска здравна грижа. Те са същите, които покровителстваха и енергийната мафия. Но няма да им пиша писма тук, а там където най-много ги боли, в Брюксел и Вашингтон. И няма да са само до българи. Ще бъдат до всички мръсници за да може всеки да знае какви са ги вършили и вършат в България. Днес започнах юридическата процедура по регистрирането на myletter.org...Ще видим как убийците ти се ще се почувстват Креми, когато прочетат за делата си на страниците на някой от най-четените вестници на Европа или САЩ. Почивай в мир и благодаря, че си дала любов и на моето дете.




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13769487
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930