Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2012 14:10 - В "ТАЗИ СУТРИН" - ПРЕДАВАНЕТО НА БТВ, ДНЕС, 26.11.2012Г.
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 2014 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 27.11.2012 06:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Ако искате, изгледайте видеото!

 http://btvnews.bg/bulgaria/obshtestvo/horata-v-rasoto-s-dosietata-unishchozhenite.html#video




Уважаеми журналисти, незнам дали сте християни, но...
в Библията пише: Не съдете, за да не бъдете съдени. Да, митрополитите са грешили, съблазнени от власт и пари... и за да се издигнат в йерархията са доносничили на ДС. Но вие, вие какво правите в момента? Не вършите ли същото, като доносничите пред целия свят и казвате кой какво е писал, кой е по-голям доносник и т.н., и така слугувате на враговете на Православната църква и на българите. Не го ли правите също като вербуваните митрополити, за да се изкачите на по-голямо стъпало в кариерите си и за по-голямо заплащане?????????  Без да искате, извадихте на яве и едно чисто досие, което доказва, че въпреки натиска на властта, този духовник е удържал вярата си и не се е поддал на съблазните. Той е регистриран, за да бъде следен, но не е донасял за никого, укрепен от Божията сила, Която е търсил за помощ.Не е ли той този, който е издържал годините на изпитанията и е най-достоен за патриарх?! Щом се поставихте в ролята на мирови съдии, тогава съдете правилно! Има жив и истинен Бог и Той показа, че въпреки властта, патриарх Максим и Русенският митрополит Неофит са верните Негови чеда и Неговата оценка е важната!!! А вие, както съдите, така и ще бъдете съдени, защото това е Божи закон и той не се променя, а действа непрестанно и с абсолютна точност, рано или късно, според нашите представи за време. Бог да ви благослови и нека ви прости!  А Църквата не е престанала да функционира никога. Аз и много други, сме кръстени скришом. Мен баба ми по майчина линия ме е занесла да ме кръстят като двумесечно бебе. Аз се гордея с нашият Бог, нашият народ и нашата Православна църква, въпреки всичко, и въпреки всички!!!


Тагове:   съдят,   съдени,   и ще бъдат,


Гласувай:
5



1. drakulla - Донякъде
26.11.2012 20:33
съм съгласен, но тяхната отговорност е огромна. Чрез действията си изкушават много хора. А е писано: " Не е възможно да не дойдат съблазни, ала горко ономува, чрез когото дохождат". Не е добре да проповядваш скромност, а да показваш лукс. Не е и честно спрямо бедните хора, които въпреки всичко се уповават на тях.
Казвам така: Нека отец Иван стане патриарх. Това считам аз за справедливо!
цитирай
2. drakulla - Неофит
27.11.2012 19:09
и на мен винаги ми е правил добро впечатление. Само да не е Николай или Кирил...
цитирай
3. bogolubie - И аз мисля така.
27.11.2012 19:24
Още повече се разочаровах /меко казано/ от митрополит Николай, след разказа на отец Атанас - 93 годишния свещеник в "Тази сутрин" на БТВ днес. Ще гледам да пусна и този клип.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13704287
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031