Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2012 15:53 - НИК ВУЙЧИЧ Е СЕМЕЕН ОТ 10 ФЕВРУАРИ, 2012г.
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 1604 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.10.2012 16:10



Бях пропуснала тази новина. Може и други да не са знаели, затова я публикувам.

Ник Вуйчич вече е семеен
23 Февруари 2012 г.


Християнският автор и мотивационен лектор Ник Вуйчич, който е роден без ръце и крака, се ожени за годеницата си Канае Мияхара. 29-годишният австралиец е известен по цял свят, защото нарича живота си „благословен от Бога” въпреки липсващите крайници. Той проповядва както пред ученици, така и пред известни политици и мениджъри. Неговите лекции и клиповете му в интернет са докоснали сърцата на милиони хора в целия свят.

 Притежателят на дипломи по счетоводство и финансово планиране досега е говорил пред 4 млн. души в 37 страни по света. През август м.г. Вуйчич се сгодява за настоящата си съпруга Канае. Сватбата се състоя на 10 февруари т.г. в Калифорния, информира изданието Gospel Herald. Фенове от цял свят поздравиха двойката чрез страницата на Ник Вуйчич във Фейсбук. В речите си мотивационният лектор винаги е засягал въпроса за това, дали някога изобщо ще успее да се ожени. „Доверих се на Бог, че Той е приготвил най-доброто за мен”, обяснява австралиецът.

 Младият мъж е роден през 1982 г. без ръце и крака. По собствените му думи, когато баща му го видял за първи път, се почувствал много зле. Но родителите му, които са посветени християни, се опитали, доколкото е възможно, да осигурят на първородния си син възпитание и образование, каквито получават нормалните деца. Въпреки това момчето има трудно детство и когато навършва 10 години, дори решава да се самоубие. В края на краищата се отказва от това намерение, за да спести мъката на семейството си.

 Когато става на 15 години, един текст от Библията променя живота му. От притчата за слепеца той научава важен урок за себе си: „Аз съм това, което съм, за да може Божията сила да се прояви чрез мен”. В книгата си „Живот без ограничения” Ник Вуйчич пише: „Моето ново познание ме изпълва с радост от живота и с усещане за сила. Слепецът е бил изцерен, за да последва своето призвание. Моят недъг остана, но в замяна на това придобих нова смелост...” Пред германското списание „Фокус” Вуйчич изтъква: „Бог трансформира живота ми от живот с ограничения в живот без граници”.
 Източник: pro-medienmagazin.de

Тези клипове са от по-рано и дават представа за личността на Ник:
http://www.youtube.com/watch?v=BTa1QJNkK1k

http://www.youtube.com/watch?v=KRjF4kLMLpU - това е много важно интервю с Ник !!!!!!!!!!!!!!!!




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13754018
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930