Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2012 21:10 - СТИХОТВОРЕНИЕ ОТ МАДЛЕН АЛГАФАРИ
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 2812 Коментари: 3 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

До къде искаш, Господи да порасна?

 Да обичам въпреки – успях!

 Егоизмът ми съвсем угасна.

 Доста болки изтърпях.

 

 Да прощавам въпреки - научих.

 Да живея въпреки - можах.

 Не един шамар от враг получих.

 Грешки колко осъзнах!

 Да работя въпреки - се мъчих.

 И да вярвам въпреки - не спрях.

 Въпреки страха си - се отключих

 и напук на прашките, летях!

 

 Въпреки, че скръб ме дави,

 смея се и през сълзи!

 Но кажи ми, Боже,

 как се прави въпреки -

  да не боли?

                               Мадлен Алгафари



Тагове:   не може,   без болка,


Гласувай:
4



1. deathmetalverses - Колега БОГОЛЮБИЕ,
12.08.2012 21:27
(предполагам, че знаете, съгласно правописния ни речник тази дума се използва само в мъжки род; "колежка" е неправилно)

Християнки, които се свързват с представители на ПЕДОФИЛСКАТА религия ИСЛЯМ (Мухаммад е на 53, когато се жени за 6 годишната Айша - отразено е в Хадисите) аз никак не харесвам; и особено тази надута пуйка Мадлена, която не може да каже една нормално приказка като професионален психолог (може би сте гледали обсъжданията на "Биг Брадър", в които участваше тази въпросна личност?)
Вие, като християнка, как мислите - нормално ли е ИСЛЯМЪТ да насърчава педофилията - насилствените уговорени бракове с деца - , а в Корана е описано и как жената трябва да бъде бита - имам видео по-назад в блога, където мулана обяснява точно това, с превод на български? - когато е непокорна?!

Жени, които преследват рязани пластелинчета, с претенции, че са християнки, аз не харесвам категорично; имам една съученичка, докторка е, никога не ме е интересувала сексуално, от Пловдив, която си пада само по арабелници и дори ходи няколко пъти в Мароко, че и в Тунис, и Шарм Ел Шейх, за да се ... с такива особи, дори взе и че плати на един да дойде тук, във Варна за да я ... коландриса.

Ей такива жени като Мадлена са ми адски противни; Просто споделям, нищо лично!

Иначе стихът никак не е зле.
цитирай
2. bogolubie - Аз си патя от такава българка, която се ожени за агарянин
13.08.2012 14:15
и купиха дом, с който сме в един съсобствен парцел. Но...слабо е разяснението, или по-скоро е никакво за религиите. Мюсюлманите повтарят, че са в мирна религия и между исляма и християнството разликата е колкото едно кромидово листо. Търсят за какво да се покажат обидени, та да имат повод да покажат агресията си. Какво да правим.
Бог е дал на човеците свободна воля, а тя не може да избира точно и правилно, когато няма необходимите знания.
Аз публикувах стихотворението, защото е добро, а не бих могла да не напиша автора. Видях и други нейни стихотворения, но само в това говори за смирението и затова публикувах само него. А за другото Бог е Съдия. И на мен не ми е приятно, но не можем да ги спрем. Ислямът напредва. Според мен всички свалени режими в Близкия изток целят засилването властта на исляма. Обама ги поддържа, защото и той е мюсюлманин. Сега е тяхното време, а ние да се държим за Господ, да ни даде сили, за да издържаме, или да избегнем страшните събития, които има да се случат. Бъдете благословен!
цитирай
3. bogolubie - И още нещо
13.08.2012 14:24
Мохамед се жени за шестгодишното момиченце, а когато то става на 9 годинки, започва секс с него. Бях пуснала един клип, в който арабски проповедник обяснява за сексуалните отношения в исляма. Беше с превод на български.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13766496
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930