Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2012 21:34 - МОЛИТВА ЗА ОТКАЗВАНЕ ОТ ЛОШИТЕ НАВИЦИ
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 1310 Коментари: 0 Гласове:
0



Vasil Mihaylov, публикува в Църква и общество! Vasil Mihaylov created the doc: "Молитва за отказване от лошия навик"

 Светът ме научи на лоши навици. И лошите навици ме оковаха. По - слаби са от паяжина, ала пристягат по-яко то желязо.

 Отучиха ме от доброто и поквариха Божия образ в мен. Не приличам вече на моя небесен Отец, но повече на Неговия противник.

 И мен ме мъчи лошият навик, както и великия апостол, който казва : "защото не това, що желая, върша, а онова, що мразя, него правя." (Рим. 7,15 ) Радвам се на Божия закон, но нямам сили да живея според него.

 Обичам истината, ала върша лъжата. Мила ми е чистотата, но ме умори нечистотията. Издигам сърцето си към небесата, но земята ме влече към себе си. Викам към Бога за помощ, а пък помагам на убицийте си.

 Нека да ми се простят неправдите и да стана слуга на правдата. Нека да престана да бъда роб на греха и да стана рожба на моя Бог, на пречистия и жив Бог.

 Дните ми минават като мътна вода в поток, а аз ги виждам всички наводнени от греховете ми.

 Как ще изляза пред Божиите ангели?

 Звънарите всеки ден бият камбаните за смърт и гробарите се умориха да копаят гробове.

 До миг или два, нима няма да бият камбани за моята смърт звънарите, и гробарите с мотиките си да копаят ямата за главата ми?

 О, Божии светци възнесете молитва за мен, грешния, та с Божията ръка да освободя от лошия навик.

 О, ангеле Божий, сложи много тамян в твоята златна кадилница и окади с молитва всички светии за мене.

 Слава и хвала на Този, Който седи на вечния престол на славата. Слава на Него навеки. Амин.

( Свети Николай Жички )View Doc




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13709225
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031