Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2012 14:20 - НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА ИЗЛЕКУВА БОЛЕСТТА МИ, ОСВЕН ОНЯ, КОЙТО ПОЗНАВА СЪРДЕЧНИТЕ ГЛЪБИНИ
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 582 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 11.03.2012 20:38


Димитър Петров, публикува в Църква общност общество  Димитър Петров  11 март г. 14:06

Никой не може да излекува болестта ми, освен Оня, Който познава сърдечните глъбини.

 Колко пъти си турях предели и строех прегради между себе си и греха! Но мисълта ми прескачаше преградите и волята ми подкопаваше стените, - защото пределите не бяха обезопасени със страх Божий и стените не бяха основани на искрено покаяние!

 И ето пак: чукам на вратата, за да ми бъде отворена. Не преставам да се моля, за да получа исканото! И не зная срам, домогвайки се до помилване от Тебе, Господи!

 Господи, Спасителю мой! Защо си ме оставил? Смили се над мене Ти, едничък човеколюбивий! Спаси грешника, едничък безгрешний!

 Измъкни ме от тинята на моите беззакония, за да не потъна в тях навеки! Изтръгни ме из челюстите на врага, който като лъв обикаля и рика, искайки да ме погълне.

 Дигни силата Си и дойди да ме спасиш! Блесни с Твоята светкавица и пръсни силата на врага, та поразен от страх да избяга от лицето Ти! Защото той няма сила да стои пред Тебе и пред лицето на ония, които Те любят. Щом види знака на Твоята благодат, той дохожда в трепет от Тебе и бяга далеч.

 И сега, Владико, спаси ме, защото към Тебе прибягнах!

 Из псалмите на преподобни Ефрем Сирин

            жжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжж

Петър Иванчев, публикува в Църква и общество  Петър Иванчев  6 януари г. 06:09

Когато Ти, Господи, се кръщаваше в Йордан,
 откри се поклонението на Св. Троица;
 защото гласът на Отца свидетелстваше за Тебе, като Те нарече възлюбен Син;
 и Духът във вид на гълъб потвърди верността на словото.
 Христе, Боже, Който се яви и просвети света, слава на Тебе”




Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13766807
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930