Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2012 21:48 - ДА СЕ КАЕМ, ДОКАТО СМЕ ЖИВИ
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 487 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 10.03.2012 21:51


Димитър Петров, публикува в Църква общност общество  Димитър Петров  10 март г. 05:46

Ако си грешник, кай се! ... Аз се боя, казваш ти, понеже мисля, че за мене няма спасение. Какво говориш, човече?! [Господ] и досега те чака, възлюбени, чака те да се вразумиш и, като се покаеш, да се очистиш от страстите си. Защото в каквото състояние смъртта завари човека, в такова ще го и проводи (на Съда). Ако умреш като роб на дявола, ще бъдеш нещастен в бъдещия живот. А ако се освободиш от греха преди смъртта си, ще имаш блажен жребий в бъдещия век и ще отидеш при Господа.

 Да започнем да се каем, докато сме живи. Защото покаянието ни е дарувано само в този живот, докато носим това смъртно тяло. В деня на Съда духовното бездействие в този живот ще причини ужасна скръб на онези, които приживе са дремали в греховен сън. И тъй, умолявам ви, възлюбени: нека се потрудим в духовни трудове и подвизи, нека чрез тях подчиним тялото на духа, та с усърдие и много усилия, като съберем в себе си добро и полезно за пътя към вечността, да преминем в безкрайния живот при Иисуса Христа, нашия Господ. Нему слава и владичество сега, и всякога, и во веки веков! Амин.

 Св. Амфилохий Иконийски

                    жжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжж

Псалом 6

 Началнику на хора. На осмострунно свирало. Псалом Давидов.

 Господи, в яростта Си не ме изобличавай и в гнева Си не ме наказвай.
 3. Помилуй ме, Господи, защото съм немощен; изцели ме, Господи, защото костите ми са потресени;
 4. потресена ми е силно и душата; а Ти, Господи, докога?
 5. Обърни се, Господи, избави душата ми, спаси ме поради милостта Си,
 6. защото в смъртта няма спомен за Тебе: в гроба кой ще Те слави?
 7. Уморен съм от моите въздишки; всяка нощ обливам леглото си, със сълзи измокрям постелката си.
 8. Помрачи се от скръб окото ми, остаря поради всичките ми врагове.
 9. Махнете се от мене всички, които вършите беззаконие, защото Господ чу гласа на моя плач,
 10. Господ чу молбата ми, Господ ще приеме молитвата ми.
 11. Да бъдат посрамени и жестоко поразени всички мои врагове; да се върнат назад и в миг да се засрамят.

                 жжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжж

Ежедневната молитва на св. Филарет Московски

 

 Господи, аз не зная какво да искам от теб.
 Ти Едничък знаеш, какво ми е потребно.
 Ти ме обичаш повече, отколкото аз умея да обичам себе си.

 Отче!
 Дай на Твоя раб това, което аз сам не умея да искам.
 Не дръзвам да прося нито кръст, нито утеха - само стоя пред Теб.
 За Теб сърцето ми е открито.

 Ти виждаш моите нужди, които самият аз не съзнавам.
 Виж и постъпи с мен според Твоята милост:
 накажи ме, изцели ме, смири, въздигни ме.

 Благоговея и безмълствувам пред Твоята свята воля
 и пред Твоя непостижим за мен промисъл.
 Готов съм на саможертва, предавам се всецяло на Тебе.
 Нямам друго желание, освен да върша Твоята свята воля.
 Научи ме да се моля. Сам в мене се моли.
 Амин.



Тагове:   Докато,   да се каем,   сме живи,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13713037
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031