Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.02.2012 00:17 - ДАЙ МЕНЯ, ГОСПОДИ, СЛАВИТЬ ТЕБЯ - песен
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 646 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 29.02.2012 13:49


Diana Krusteva, публикува в Църква общност общество  Diana Krusteva  28 февруари г. 06:24

Научи меня, Господи, славить Тебя

 Научи меня, Господи, славить Тебя
 Научи меня, Боже, молиться
 Научи исполнять Твою волю любя
 Дай мне силы на пользу трудиться.

 Дай стряхнуть мне греховное бремя мое
 Дай мне выплакать все пред Тобою
 Дай мне в помощь светлейшее имя Твое
 Без Тебя я не справлюсь с собою.

 Без Тебя я ничто же, как червь на земле
 Без Тебя мне и жизнь не отрада
 Без Тебя, Бога Света, погибну во тьме
 Без Тебя стану жертвою ада.

 О, Иисусе Сладчайший, помилуй меня,
 Как Творец над творением сжалься,
 Как Спаситель, спаси от гиены огня
 И как врач моих ран не гнушайся.

 Исцели мою бедную душу скорей
 И прими во грехах покаянье
 О услыши, мой Боже, я здесь у дверей
 Твоей милости жду подаянье.

 Научи меня, Господи, славить Тебя
 Научи меня, Боже, молиться
 Научи исполнять Твою волю любя
 Да мне силы на пользу трудиться. "Научи меня, Господи, славить Тебя" www.youtube.com

Хор монахинь Свято Введенского Толгского монастыря "Научи меня, Господи, славить Те

              ЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖЖ

Атанас Ваташки, публикува в Църква общност общество  Атанас Ваташки  29 февруари г. 13:14

На въпроса на един от членовете на Политбюро в Русия "Как си обяснявате факта, че съветските спътници летяха в космоса, но не срещнаха там Бог?" св. Лука отговорил "Като хирург много пъти съм правил трепанация на черепа, но никога не съм срещнал там ума".



Тагове:   господи,   дай меня,


Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13710648
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031