Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2012 15:30 - ЗА ТРЕЗВЕНИЕТО
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 711 Коментари: 0 Гласове:
1



Petrov Irina, публикува в Църква общност общество  Petrov Irina  9 януари г. 15:24

С трезвението у човека се създава едно състояние ,което става постоянно. Т.е. не както живеем обикновено :днес съм унил , утре се радвам ; днес обичам Христос, утре не го обичам ; днес празнувам , утре плача ; днес се моля на Бога и Го моля да приеме приношението ми , утре празнословя , псувам , не зачитам никого.
 Изменчивостта на състоянията ни -душевни и духовни , внезапните промени показват , че не сме уравновесени във връзките си с Бога .Но когато човек има трезвение и молитва , тогава придобива това ,което на Света Гора наричаме „ състояние „, т.е духовна устойчивост , която само нещо много силно може да наруши. Най -вече това е човешката гордост или изпадането в нерадение. Таен и скрит е духовният ни живот в нас. Когато бодърствам , разбирам , че вътре в мен нещо се извършва . Осъзнавам Бога в това общение между две личности. Това е духовният брак.Защото общение означава брак, брак означава общение и това всъщност представлява трезвението : Общение със Светия Дух , Когото следя . И в това състояние , вместо да се терзая , вместо да съм изморен, вместо да се тревожа за бъдещето си , вместо да вия , вместо да се мръщя , аз пея „алилуя“ - сватбеното „ алилуя“ на Откровението вече в моя личен живот...
 из „Усещане за Бога -Осем слова за духовното израстване „



Тагове:   трезвение,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13749912
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930