Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2011 20:26 - И ОЩЕ ЕДНА ЧУДНА НОВИНА
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 945 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 19.12.2011 05:40


ПРЕЗИДЕНТЪТ ПЛЕВНЕЛИЕВ: БЯХ ЖЕНА В ПРЕДИШНИЯ СИ ЖИВОТ, ПАСТИРКА БЯХ ПРЕЗ 1730 ГОДИНА!

В предаването „Търси се” по bTV президентът Росен Плевнелиев направи потресаващо разкритие, което установил сам, благодарение на компютърен софтуер, който създал сам:"Роден съм през 1730 година. Някъде в Ирландия. Програмата даде, че съм бил жена пастир. Така пишеше. Поне не съм се прераждал често. Защото колкото по-рядко го правиш, толкова по-стойностен живот водиш.

Четете в „Скандално”


Президентът Плевнелиев: Бях жена в предишния си живот, пастирка бях през 1730 година!

 Дата: 18-12-2011 14:09

В предаването „Търси се” по bTV президентът Росен Плевнелиев направи потресаващо разкритие, което установил сам, благодарение на компютърен софтуер, който създал сам: "Роден съм през 1730 година. Някъде в Ирландия. Програмата даде, че съм бил жена пастир. Така пишеше. Поне не съм се прераждал често. Защото колкото по-рядко го правиш, толкова по-стойностен живот водиш.

 Смята се, че на по-често прераждащите се им се дават повече шансове да се поправят". Така излезе, че Плевнелиев освен пастирка е и стар дух, който по-рядко се преражда. Което трябва да ни убеди, че е бивша жена и сегашен мъж с много малко кармични грехове за оправяне.Плевнелиев се захванал с хороскопи във времената на промени в България, като заедно с приятеля си Иван предсказвал бъдещето от офис в Благоевградския РУМ. Постепенно двамата си стъпили на краката си и в началото на 1991 година заминали за Германия, където вече сме уведомени от него, че спял по паркинЗите, по негов словоред, докато не станал богат баровец.


Afera.bg

            Нали сме си овце, намерили сме си пастирката. Отвориха и вратата на кошарата, за да влезнат вълците с почит и по-бързо и необезпокоявано да ядат агнетата. Ех, какви "подаръци" ни приготвиха за Рождество Христово. Надеждата се стопява, да не кажа, че вече изчезна!





Тагове:   жална българия,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13747721
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930