Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2011 22:37 - ДЪРВОСЕКАЧЪТ И ГОСПОД
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 1018 Коментари: 0 Гласове:
1



ТОДОР ТОДОРОВ, публикува в Църква и общество  ТОДОР ТОДОРОВ  29 ноември г. 03:00

Веднъж един дървосекач сякъл дърво над реката и изпуснал брадвата си в нея.
 Той заплакал от мъка, но пред него се явил Господ и попитал:
 - Защо плачеш, човече?
 - Как да не плача, изпуснах в реката брадвата си и вече няма да мога да
 заработвам, за да храня семейството си.
 Тогава Господ извадил от реката златна брадва и попитал:
 - Това ли е брадвата ти?
 - Hе, това не е моята брадва, - отговорил дървосекачът.
 Господ извадил от реката сребърна брадва и попитал:
 - Може би, това е твоята брадва?
 - Hе, и това не е моята брадва, - отговорил дървосекачът.
 Hай-накрая, Господ извадил от реката желязна брадва.
 - Да, това е моята брадва, - зарадвал се дървосекачът.
 - Виждам, че ти си честен човек и съблюдаваш моите заповеди, - казал
 Господ, - затова вземи със себе си за награда и трите брадви.
 ……
 Дървосекачът започнал да си живее в добрина и охолство, но за нещастие, един ден, в реката паднала жена му. Той отново застанал на брега на реката и горчиво заплакал. Отново му се явил Господ и го попитал:
 - Защо плачеш, човече?
 - Как да не плача, като в реката падна жена ми...
 Тогава Господ извадил от реката Мила Йовович и попитал:
 - Това ли е жена ти?
 - Да, това е моята жена, - радостно отговорил дървосекачът.
 Господ се разгневил:
 - Ти ме излъга, защо направи това?!
 - Виждаш ли, о Господи, - отговорил дървосекачът, - тук стана малко
 недоразумение. Аз щях да кажа, че това не е моята жена. Ти тогава
 щеше да извадиш от реката Анджелина Джоли, а аз пак щях да кажа,
 че това не е жена ми. Тогава щеше да извадиш от реката моята жена, и
 аз щях да ти кажа, че точно това е тя - моята жена. Ти щеше да ми
 дадеш за награда и трите, и какво щях да ги правя? Аз нямаше да мога
 да изхранвам и трите, и ние четиримата щяхме да сме много нещастни.



Тагове:   Господ,   Дървосекач,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13746524
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930