Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2011 21:44 - КОЛЕКЦИЯ ОТ МИСЛИ НА ДЕЦАТА ЗА БОГ
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 825 Коментари: 0 Гласове:
0



Peter Penev, публикува в Църква и общество  Peter Penev  16 ноември г. 08:19

Колекция от мисли на децата за Бог…
 - Господи, а Ти слушаше ли майка си като дете?
 Нина, 2 клас
 - Аз Те обичам, разбира се, но повече обичам мама и татко. Нали не се сърдиш?
 Зоя, 3 клас
 - Може ли да не умирам, а?
 Юля, 1 клас
 - Защо през пролетта, когато вечер Ти включваш звездите на небето и духаш топъл вятър на Земята, и наоколо е тихо-тихо, ми се иска да плача?
 Наташа, 2 клас
 - Защо отначало хората се влюбват, а после тихо плачат?
 Андрей, 4 клас
 - Ти имаш ли ум или целият се състоиш от душа?
 Женя, 3 клас
 - От какво същество се е появила котката?
 Лена, 3 клас
 - Защо на едни Ти помагаш, а на мене — не?
 Алик, 2 клас
 - Защо отглеждат човека с години, а после хоп — и той вече е мъртъв?
 Вася, 2 клас
 - Защо още във втори клас много момчета са такива женолюбци?
 Надя, 2 клас
 - А кое е било по-напред, Адам и Ева или динозаврите?
 Яна, 4 клас
 - Какво Ти е направил моят татко, че толкова не му върви?
 Витя, 3 клас
 - Ти си добър, но защо трябва хората да те молят: направи това, изпрати онова.
 Наташа, 4 клас
 - А Ти как стана всемогъщ?
 Ира, 1 клас
 - Е, а сега Ти би ли създал човека за втори път?
 Олег, 3 клас
 - Аз нямам вредни навици. Какво ми се полага?
 Роберт, 4 клас
 - Ох, Господи, ама аз защо съм така устроена?
 Алла, 3 клас
 - Кое е най-най-последното число в живота?
 Света, 4 клас
 - В различните книги Тебе те описват по различен начин. Къде да намеря Твоя снимка? Пък била тя и допотопна?
 Рая, 3 клас
 - Защо се уча толкова лошо? Може би заради учителите, а?
 Гена, 3 клас
 - Вярно ли е, че преди Тебе всички хора са били маймуни?
 Сергей, 4 клас
 - Все пак кой е създал човека — Ти или трудът?
 Рафик, 3 клас
 - Ако аз отида в ада, Ти ще ме видиш ли там и ще гледаш ли как се издевават над мен?
 Глеб, 3 клас
 - Аз много ли те излагам?
 Вова, 4 клас



Тагове:   Бог,   деца,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13754267
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930