Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2011 21:17 - АНТОАН дьо СЕНТ - ЕКЗЮПЕРИ - "МОЛИТВА"
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 3275 Коментари: 0 Гласове:
3



Силви Ангелова, публикува в Църква и общество  Силви Ангелова  08 ноември г. 22:24

Антоан дьо Сент-Екзюпери - Молитва
 Господи, аз моля не за чудеса и не за миражи, а за силата на всеки ден. Научи ме на изкуството на малките крачки.

 Направи ме наблюдателен и находчив, за да мога в пъстротата на ежедневието навреме да се спирам на откритията и опита, които ме вдъхновяват.

 Научи ме правилно да разпределям времето в живота си. Дари ми тънък усет, за да различавам значимото от маловажното.

 Аз моля за сила за въздържание и мярка, за да не пърхам и да не пълзя в живота, а разумно планирал деня си, да мога да видя върхове и далечни простори, а понякога даже да имам време за насладата от изкуството.

 Помогни ми да осъзная, че илюзиите не помагат с нищо. Нито спомените за миналото, нито мечтите за бъдещето. Помогни ми да бъда тук и сега и да възприемам тази минута като най-важната.

 Опази ме от наивната вяра, че всичко в живота трябва да бъде гладко. Дари ми ясно съзнание за това, че сложностите, пораженията, паденията и неудачите са естествена част от живота, благодарение на която ние растем и съзряваме.

 Напомняй ми, че сърцето често спори с разума.

 Изпрати ми в нужния момент някой, който има силата да ми каже истината, но би го направил с любов.

 Знам, че решението на много проблеми е в изчакването. Затова научи ме на търпение.

 Ти знаеш колко силно се нуждаем от приятелство. Направи ме достоен за този прекрасен и нежен дар на съдбата.

 Дай ми богата фантазия, за да мога в нужния момент, на нужното място, мълчейки или говорейки, да подаря някому нужната топлина.

 Направи ме човек, способен да достига до тези, които са стигнали дъното.

 Опази ме от страха да не пропусна нещо в живота.

 Дай ми не това, което искам, а това което действително ми е необходимо.

 Научи ме на изкуството на малките крачки.

http://vbox7.com/play:463c1062 Молитва - Антоан дьо Сент - Екзюпери vbox7.com

Музика - Шуберт - "Серенада"




Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13751056
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930