Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2011 13:32 - ИЗЦЕЛЕНА ОТ ХЕРОИНОВА ЗАВИСИМОСТ СПОДЕЛЯ
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 1355 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 21.09.2011 17:01


Alisa Peeva :

 Преди около 12г. Бог ме освободи от 8 годишна хероинова зависимост. След като бях стигнала до дъното и многократно, но безуспешно се бях опитвала да се справя с проблема, реших да потърся помощ в протестантска църква в която ходеше моя много добра приятелка на име Жана. Казвам, че Бог ме освободи, понеже предавайки се на Него преживях свръх естествена промяна във всяка област от живота ми. Разбира се трябваше да премина през сериозен екзорсизъм (освобождаване от демони), душевно и физическо изцеление и имаше хора, които често се молиха за мен и дори за известно време живеехме заедно. Сега като си спомня за наркоманския си период, имам чувството, че става въпрос за някой друг, толкова е нереално за мен онова минало. Спомням си, че от най ранно детство страдах от депресивни чувства, някак си въпреки огромната любов и грижа на близките ми, дълбоко в мен имаше една празнота, тежест и болка, които с нищо не можех да премахна от себе си. Наркотиците се явяваха някакъв изход, но за свободолюбив човек като мен беше страшно бреме, да съм роб и то на нещо толкова разрушително.Малко по малко зависимостта от хероина окупира целия ми живот и ме превърна в една безскруполна и тотално егоистична личност. Бях готова да продам и най-близките ми хора за малко дрога. Наркотиците могат да направят дори от най свестния човек като мен :) , абсолютен изрод. Е, не съм убивала, но знае ли човек до къде може да стигне!? Когато призовах Исус в живота си всичко се промени, вече нямах нужда от неща, които да притъпяват болката, понеже Бог напълно и съвсем реално я премахна от мен. Той възстанови характера ми и ми помогна да намеря себе си.


                                          Източник: Фейсбук



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. melina26 - Радвам се
21.09.2011 19:04
когато прочета, че хора са се спасили от този ужас.
цитирай
2. анонимен - Interesting, thanks
27.09.2011 16:02
I wished to thanks for this wonderful go through!! I certainly taking pleasure in each and every tiny little bit of it I've you bookmarked to check out out new things you post…
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13764506
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930