Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2010 15:55 - СПАСИ МЕ, БОЖЕ !
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 941 Коментари: 0 Гласове:
3




          СПАСИ   МЕ,   БОЖЕ

                          "Защото, колкото за вътрешното ми
          естество, аз се наслаждвам в Божия закон,но
         в телесните си части виждам различен закон,
         който воюва против закона на ума ми и ме 
         заробва под греховния закон, който е в       
         частите ми. Окаян аз човек! Кой ще ме избави 
         от тялото на тази смърт?
                            Благодаря Богу, има избавление чрез
         Иисуса Христа, нашия Господ!"

                            Из посланието към римляните 7:22-24

Спаси ме, Боже, от падения,
кога в греховен тъна мрак,
при връхлетели изкушения
в борба с невидимия враг!

Това са часове ужасни
на изнемога в тежка бран.
Душата стене в чувства страстни
и аз съм цял пленен, скован.

Ти знаеш моите желания -
да бъда Божие дете!
Ти виждаш моите страдания
и моите сълзи, Христе!

Прости ми всички зли уклони
по моя тежък жизнен път!
Потъпкал Твоите закони,
очаквам милост в Твоя съд!

Защото и когато падам,
все Тебе търся, Теб Един!
За Теб жадувам, плача, страдам
като Твой втори блуден син.

Снеми товара на сърцето!
И както Петру си подал
ръка спасителна в морето, 
спаси и мене от провал!

В часа на изпит съдбоносен,
кога съвсем остана сам,
От Твоя образ светлоносен
Ти гледаш ме със укор ням.

Тогаз, престанал да унивам,
Те моля с дигнати ръце:
Спаси ме, Господи, погивам,
Ти, Бог на моето сърце!

                                    Е. Львов
                                    Превод от архим. Серафим








                    



Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13706751
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031