Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2009 08:13 - ЕДНО ЦВЕТЧЕ от арх. Серафим /Алексиев/
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 1414 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 28.03.2016 00:09



                    ЕДНО    ЦВЕТЧЕ

        от архим. Серафим /Алексиев!

Вървяхме в каменистата пътека
из пропасти, гори и канари
и приближавахме полека-лека
върха, пламтящ във утринни зари.

В миг чудно цвете ми плени очите -
кандилка, нежно клюмнала глава.
Полюшваха на вятъра вълните
главичката й в буйната трева.

"Виж, - казах аз на спътника зад мене -
какъв вълшебен цвят в таз планина!"
А той откъсна го без двоумене,
подуши го и хвърли настрана.

При туй до болка ми се сви сърцето.
Във себе си дълбоко съжалих,
че аз издадох чара на цветчето
и тъй смъртта му ранна причиних.

Прости ми, цвете, този грях неволен
към теб и твойта свежа красота!
До днес за мене ти си спомен болен,
дълбоко врязал се във паметта!

ж   ж   ж

Когато си това цветче припомня,
аз мисля все за тъжната съдба
на весела една девойка скромна.
За нея няма вече веселба!

Тя беше нежна, със очи засмени.
Пленен от нейния невинен чар,
във порив чист, с нескрито възхищение
показах я веднъж на мой другар.

А после?...Ах, сърцето ще се пръсне!
Убих й, без да искам радостта!
Това момиче, като цвят откъснат,
жестоко бе захвърляно в калта!...

                                     10 август 1971 г.

Ето урокът на Господ Иисус Христос от еванг. от Матея 7 : 6
     " Не давайте свето нещо на кучетата, нито хвърляйте бисерите си пред свинете, да не би да ги стъпчат с краката си и се обърнат, та ви разкъсат!"



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13763606
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930