Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2009 20:55 - ПО ВТОРОЗАКОНИЕ 18 : 10-12 ; при Кашпировски
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 635 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 02.12.2010 15:05



      ПЕТИМА   БЯХМЕ   ПРИ   КАШПИРОВСКИ,
             САМО   АЗ   ОСТАНАХ   ЖИВА

      /Свидетелство на Тодорка Николова 
                във в. "Диалог" от 03.12.1992 г./

       Хипнотизираше ни един след друг - Неля Голиш, Яна Ратке, Витя Овчинников, Толик Безсмертних и мен. Неля се обеси, Яна уби мъжа си с брадва, Толя "изчезна безследно". Преди два дни ми позвъниха, че и Витя се е застрелял.

       Беше септември 1988 година. Петима приятели тичахме по стъпките на Кашпировски, заради едно мое интервю, поръчано от България. На невзрачната станцийка Вешкайма се наложи да сменяме влаковете. Около 80-годишен мужик ни пита къде сме тръгнали толкова безгрижни и толкова весели. Обясняваме:" Гоним Кашпировски." На стареца му настръхна брадата: "Бягайте! - каза. - Този човек е самият дявол. Война, лудост и болести ще ни докара той!...Бягайте!..."
       С помощта на един мой приятел - Махмуд Есембаев, танцьорът на планетата, наистина се добрахме до Кашпировски в Москва. И аз, Неля Голиш, Яна Ратке, Витя Овчинников и Толик Безсмертних останахме с него три часа. Хипнотизираше ни един подир друг. Караше ни да пеем, да се смеем, да си бием шамари. После си го разказвахме един на друг, защото никой от нас не помнеше какво беше правил. Смешно беше. Ах, как се смяхме!
        Само след месец се върнах в България, а трите големи липома на ръката ми бяха изчезнали.
        След една година се обеси Неля. В последното писмо, което получих от нея, пишеше: "Светът е безбожно черен! Аз съм създадена за друг свят... И отивам..."
        Яна Ратке почти две години не ми писа. После получих един плик с изрезка от вестник. Яна убила съпруга си. С брадва. Без причина. Ей тъй, вдигнала брадвата и го улучила в главата...
        Толя просто изчезнал. След като три месеца гледал безразлично през прозореца. Веднъж излязъл на улицата и не се прибрал. Под името му в полицейските сводки още вървял надписът: "Издирва се!..."
         А само преди няколко часа телефонът у дома звънна: 
         " Дора Николаевна...Витя...Застрелился..."
         Ръката ми посяга към ножа. Какво ли трябваше да правя снего? Ах, да, ще вечеряме. Режа хляб. А ръката ми трепери... Сякаш идва оня, лудият с бръснача.

                          жжжжжжжжжжжжжжжжжж

Така казва Библията: "Да не се намира между вас някой, който да прекарва сина си или дъщеря си през огън, никой чародей, астролог, гадател или омаятел, никой баяч, запитвач на зли духове, врач или запитвач на мъртвите, защото всеки, който прави тези дела е омразен на Господа... " /Второзаконие 18: 10 - 12/

                         



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13704421
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031