Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2020 10:26 - 3 идеи за подаръци за различните жени
Автор: borislavst20 Категория: Забавление   
Прочетен: 131 Коментари: 0 Гласове:
1



 

Различни подаръци за различни дами

Всяка жена би се зарадвала на подаръците, независимо дали има повод от сорта на рожден ден,” Денят на Жената”, Коледа или без конкретна причина. Дори един жест означава много. Като тийнейджър, когато някоя приятелка ме поканеше на рождения си ден, не се замислях и подарявах почти едно и също нещо: картичка и някакво цвете. Със сигурност за някои това е достатъчно. Ако обаче обърнем ролите и дадено момиче подарява футболна топка на всяко момче, независимо дали харесва този спорт, това би било абсурдно.

В тази статия смятам да отбележа няколко различни идеи за подарък за различните дами в живота ни.

 

„Направи си сам” (DIY) подарък

Do it yourself” подаръците са често предпочитана опция, когато става дума за подарък за близка приятелка. В този случай нямам ограничение откъм креативност. Този тип подарък зависи от това, какви интереси има дадена моя приятелка. Друг плюс е, че могат и други хора да се включат към направата му. Така е възможно да се добавят и други детайли, които ще направят изненадата още по-уникална.

За пръв път подарих такъв подарък на първата си сериозна приятелка. И двамата бяхме на една възраст, на 19. Наближаваше 1 година, откакто бяхме заедно. Исках да я изненадам с нещо, с което ще си проличи колко важен момент е това за мен. Един от нейните по-изявени интереси беше фотографията. Обичаше да снима почти всичко, което ѝ харесва. Точно затова реших да направя огромен колаж, който съдържа наши снимки от всички места, които сме посетили заедно. Отне ми два дни, но се получи перфектно. Колажът ѝ хареса, но за съжаление месец след това се разделихме.

 

Бижутата не са за подценяване

Има жени, които обожават да носят бижута. Какво по-хубаво от това да се добави още някое към колекцията на дадена дама? Изборът може да бъде разнообразен. Съществува и вариант, в който да не харесва да носи например обеци или гривни. Такъв подарък не би бил подходящ. Но щом ще подарявам бижу, със сигурност познавам дадения човек до някаква степен.

 

Майка ми обича да носи всякакви бижута. Преди няколко седмици бе рождения ѝ ден. Спомних си, че си беше харесала една гривна Swarovski и затова с баща ми решихме да направим общ подарък. Бижутата на Swarovski не са от най-евтините , затова се чудех дали има начин да я купя с отстъпка. Тогава се сетих за iCard Welcome, която ми позволяваше отстъпка до 10% на бижута от Swarovski. Бързо и лесно, аз и баща ми си открихме сметки в приложението на iCard и така успяхме да закупим гривната. На мама много ѝ хареса и я носи постоянно.

 

Парите са опция, но не кеш

Понякога и пари са допустим вариант за подарък. Случвало ми се е да нямам достатъчно време да избера подарък, както може би на много от вас. Преди съм подарявал банкноти в плик.  Даването на „кеш”, обаче вече изглежда твърде безидейно за мен. Забелязах, че доста хора го правят най-често, за да не се занимават да избират определен подарък.

Откакто използвам iCard, разбрах за опция, която може да е перфектна за подобни случаи. Като вече регистриран потребител, мога да създам GiftCard, който представлява предплатена виртуална или физическа карта.

 

След 10 дни моята най-добра приятелка, Виктория, навършва 20. Познаваме се от детската градина и от тогава сме си близки. Подарявали сме си всякакви подаръци за рождените си дни. Когато ѝ споменах за подаръка за рождения ден на майка ми, Виктория също си откри сметка, за да може в бъдеще да пазарува с отстъпка чрез партньорите на iCard Welcome. Понеже вече има акаунт,  реших да ѝ създам виртуален GiftCard със 100 лева. Друг плюс е, че мога да избера дизайна на самата карта. Вече съм си набелязал една наша снимка от последното ни пътуване до Турция. Стискам палци да се зарадва.

 

В крайна сметка, всяко едно момиче има различни интереси. Важното е да се вложи идея в избора на подаръка, за да може максимално да се зарадва дадената дама.

Линк за повече инфо: https://ddwj9.app.goo.gl/nviW




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: borislavst20
Категория: Други
Прочетен: 4632
Постинги: 3
Коментари: 1
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930