Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2010 22:40 - За голите момчета
Автор: valq05 Категория: Забавление   
Прочетен: 11330 Коментари: 8 Гласове:
1



image

Преглеждах файловете на компютъра си и попаднах на няколко любителски снимки от преди години. Стана ми приятно и реших да споделя първото си истинско преживяване с мъжки стриптийз.
Група приятелки,някъде около 30-годишни( омъжени, с деца ..повече домакини, отколкото фатални жени) акостирахме ,с връзки и предварителна резервация, в известен нощен бар на Боровец. Племенницата миработеше като барманка там и беше запазила страхотно сепаре..та всичко
да видим.......

image
Излизат-полуголи и аз се напрягам да видя дали са по- различни от мъжете ни. Да....млади, хубави, забавни....нищо лошо. Жените в бара полудяха и започнаха да викат...а аз се чудех за какво?  И в миг, един млад Адонис приближи нашата маса. Лъхна ме невероятен мъжки парюм, краката ми се подкосиха, очите ми се ококориха и направо затаих дъх , защото.....
image

той вече беше гол...И като започна едно ухажване, едно обикаляне около нас.Спомням си, че по едно време си бях свила краката на седалката и държах ръцете си като броня пред себе си, защото не можех да допусна да ме докосват.....(без коментар-понякога съм чисто дърво)

Един яхна приятелката ми.....Тя не знаеше какво да прави с него....но култувата реплика беше...."Леле, мама да не ме види от някъде". Забележете ,в случая не ревнивият и съпруг, а мама беше по-страшната....ха-ха-ха

image

Той се обърна и ме помоли да му дам начална скорост...но като ме видя, че нищо не вдявам, ми извика  " -Удари ме по дупето" 
Такъв тласък му дадох, че после едва ли е седял удобно .......

image

Някои се престрашиха и докоснаха хавлиите...аз си останах за удрянето по дупето. ( Кво пък и това стига)

Беше ми забавно, хубаво ,отпускащо, въпреки липсата на явен интрес за това какво ли се крие под кърпите....защото всъщност не исках да ги свалят. Радвах се, че ни ухажват.....Чувах възгласите и на приятелките, че от целия бар, именно нас най-много обикалят момчетата, защото сме си красиви.....Хм, не че сме грозни...и да ,хващаме око....но не мисля, че се различавахме от многото други жени в бара...В края на вечерта изобщо не мислех...смеех се, танцувах релаксирах.....Дори на излизане от бара си тананиках Марсилезата( изживях нещо като духовна революция)

Всичко щеше да бъде идеално,ако на другия ден племенницата ми не каза, че  е поръчала специална програма за вуйна си( Разби ми всичките надежди за фаталност....:)))Но ми останаха хубави спомени...нали се сещате, че следващия път няма да се пазя..................толкова много.





Тагове:   момчета,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mirandolina - Така е...
05.01.2010 22:44
а иначе на мен ми четеш "конско" !:))) Страх лозе пазииииии....:)))
цитирай
2. анонимен - Ммдааааа...Максимус...:)
05.01.2010 22:50
Но в доста по-стар състав.....Всъщност тогава ги харасвах най-много...:)
Мерси,че ми припомни....Поздрави!
цитирай
3. valq05 - а иначе на мен ми четеш "кон...
07.01.2010 10:21
mirandolina написа:
а иначе на мен ми четеш "конско" !:))) Страх лозе пазииииии....:)))

да...но беше преди годиниии-ха-ха

цитирай
4. valq05 - Но в доста по-стар състав. . . . . В...
07.01.2010 10:22
pipidalgotochorapche написа:
Но в доста по-стар състав.....Всъщност тогава ги харасвах най-много...:)
Мерси,че ми припомни....Поздрави!

моля и аз ги харесвах
цитирай
5. анонимен - Неучтиво от страна на непознат,
16.02.2010 17:15
но си позволявам да препоръчам за такива случаи една стара латинска поговорка :
Uti, non abuti ! - Употребявай, но не злоупотребявай !
И до момента съм щастлив съпруг с първи и единствен брак. : )))))))))))))))
цитирай
6. valq05 - но си позволявам да препоръчам за ...
03.04.2010 14:29
andreshko написа:
но си позволявам да препоръчам за такива случаи една стара латинска поговорка :
Uti, non abuti ! - Употребявай, но не злоупотребявай !
И до момента съм щастлив съпруг с първи и единствен брак. : )))))))))))))))

ха и в какво се състои употребата...и какво се смята за злоупотреба?
цитирай
7. анонимен - голата
20.05.2010 14:54
много готина
цитирай
8. анонимен - Всичко, което не е забранено е позволено и защо да нсе се опита, но .....
24.05.2010 11:16
valq05 написа:
andreshko написа:
но си позволявам да препоръчам за такива случаи една стара латинска поговорка :
Uti, non abuti ! - Употребявай, но не злоупотребявай !
И до момента съм щастлив съпруг с първи и единствен брак. : )))))))))))))))

ха и в какво се състои употребата...и какво се смята за злоупотреба?


Когато ти е интересно и приятно, употребявай очите, ушите и носът си / и ръцете .... /, за да захраниш фантазията и мечтите си, но не злоупотребявай с възможностите които имаш, ако не си сигурна, че наистина си заслужава и че няма да съжаляваш .......... :))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: valq05
Категория: Забавление
Прочетен: 241153
Постинги: 98
Коментари: 475
Гласове: 1700
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031