Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2018 19:19 - приказвам си..самичка..
Автор: troina Категория: Тя и той   
Прочетен: 2287 Коментари: 13 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 


 един сериозен въпрос,барин..ако позволиш, пред Трибуната..

14:24
Вие винаги сте били решителни и смели, което потвърдихте и през последните години. Ето защо аз вярвам, че вашето Председателство ще бъде толкова резултатно, колкото преди четвърт век беше Христо Стоичков в Световната купа. С Министър-председател, който би могъл да сплаши не един тракийски воин, ще се справите! 
/закл..акорд!!! 
 на речта на Д Туск

тъй като,вие сте мъж на сериозна възраст,как ще изтълкувате това/горе/
аз съм унизена от това Слово/ лицемерно е..
емоционално, даа,но,какво променя това?
и още нещо „тънко прецизно“ искам да споделя..
ненапразно, т.н.ИстаМбулска конвенция“, се опитват,
да ни  я пробутат точно сега, когато България/най-бедната/
 щяла да има/голем праз/ Достойнството,да бъде в „очите“ на Европа!! 
изобщо,мисля си ,че хората влизат в Интернет за да търсят 
истината/нали затова все пледирате..
а не,компания, или лично признание за пропуснати ползи.:))
може би,ще ме разберете правилно..
благодаря за трибуната!
/Юлия



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troina - не си падам по-дългите премъдрости,знаете..
15.01.2018 19:37
но,вече жена на сериозна възраст,
още се питам,
къде е разликата м-у „добър“, и просто..проЗз..
вие сте,моля..
цитирай
2. troina - а, друг въпрос, имате ли?
15.01.2018 19:43
morskipesni написа:
.. и това дори е малко. Трябва да сте ОСМОРНА, ШЕСТНАДЕСЕТОРНА, ТРИДЕСЕТИВТОРНА... то вЕрно, толкоз' КРИСТАЛНА ГЛУПОСТ на един кокал трудно вирее.



ще ви отговоря насаме,с един ъперкът в тъпатъ морда
Изида съм,Първата и последната
казах!
цитирай
3. saankii - ее,защо все на мен тезз анонимни лилипутКи се падат..
15.01.2018 20:18
2. morskipesni - защо сте "тройна"
цитирай
4. milady - sled kato imame..;)))
15.01.2018 20:49
заблудени пИпируТки,
проззти хАнки на Луната..
какво, ли питам язе..още..
явно, привличам..ги с магнетизъм и убийствен..чародизъм..
цитирай
5. saankii - я да видим, кой не гледа весето? ще се наказваме с..БАН-ани, колеги..
15.01.2018 21:26
13.01 20:20 - Да видим кой празнува!
И аз празнувам, но във фитнеса.
Хайде да се разкършим!
За дамите най-подходящо е колелото, тонизира бедрата и коремчето.

аз, се разплаквам, кът го слушам нашту веси..
как ми..мяука на умалително-котешки пернишки сленг..
цитирай
6. troina - https://youtu.be/ho9rZjlsyYY
15.01.2018 22:27
„Токата за Баба и хор в долен си Бемол?

Здравейте, хейтъри безчет!
Прекрасни сте като ПиАр,
макар и черен. Пиночет
пред вас е съвестен сладкар.

Здравейте и добре дошли
на своя свят за зла беда!
Пишете злостно до зори
и пийте своята вина!

Да ви е сладко! Да горчи
на воля черния ви хляб.
Примигвайте със зли очи,
защото сте ПиАр-ербап.
цитирай
7. predatorkapredatorka - „ Ода за Опълченките на Блога“ солист.. мадам Вундербар Стар
15.01.2018 22:34

Хейтъри гадни,
хейтъри прости,
от заран до пладне
ми идат на гости,
не знаят, че аз
съм направо безсмъртна,
с божествен чист глас,
от възторг ще се пръсна!
Веднага елате
и вкупом ме прегърнете,
но първо, ебати,
яко ме напомпете!!
цитирай
8. troina - колко пъти да те разкарам, нещастник!?
15.01.2018 22:56
9. morskipesni - Тъпи курветини дал Бог-
цитирай
9. predatorkapredatorka - на Хубава Тема, гол тумбак
15.01.2018 23:00

- а, въпрос, имате ли?
цитирай
10. netnagalfonka - О, това съм аз!
16.01.2018 15:20
predatorka написа:

Хейтъри гадни,
хейтъри прости,
от заран до пладне
ми идат на гости,
не знаят, че аз
съм направо безсмъртна,
с божествен чист глас,
от възторг ще се пръсна!
Веднага елате
и вкупом ме прегърнете,
но първо, ебати,
яко ме напомпете!!

цитирай
11. troina - ее,как без ъпъзишън,Сладурчее...
16.01.2018 16:01
анонимен написа:
predatorka написа:

Хейтъри гадни,
хейтъри прости,
от заран до пладне
ми идат на гости,
не знаят, че аз
съм направо безсмъртна,
с божествен чист глас,
от възторг ще се пръсна!
Веднага елате
и вкупом ме прегърнете,
но първо, ебати,
яко ме напомпете!!


цитирай
12. sekirata - Това е то......
16.01.2018 16:45
У нас няма оправия,
огледнал се Илия пак в тия!

Пременил се Илия,
огледнал се-пак в тия!

Облякъл се Илия,
погледнал се -пак в тия!

и.т.н.
Ганьо си е Ганьо!
Жалко за красивата България!
А.Х.Т. sekirata
цитирай
13. troina - нее само няма оправия, става все повече „блато до шия“
16.01.2018 17:54
Последни 20 регистрирани посетителя
17:50 - blogbg

и.т.н.
Ганьо си е Ганьо!
Жалко за красивата България!
А.Х.Т. sekirata
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: troina
Категория: Тя и той
Прочетен: 726067
Постинги: 283
Коментари: 2729
Гласове: 2259
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031