Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2014 22:22 - ТОЙ PRIMAT-a
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 516 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 18.12.2014 08:53


 
      
     

Koй е примата /ГоГо/ в нашето любимо блог.бг ?

Примата ,който си прави всеки ден по най малко 3 три/ профила , е луд blogomaniac,

самотен и асоциален Тип/ 44/ ,от Прованса , естествено, чието любимо число е ..... познахте 661 ;))

Щот е многУ умен е зарязан от жена, деца и любима, и нормално е ,

от нема ,къде да  отиде ,освен в своята кухня под наем за 60 лева., да стои онлайн 20ч. в блога .Тъй като тук нема /какво/ ,познахте дааа…..нямаа  конкуренция ,естествено.

Има още  2/ 3 пенЦионери, да не ги изреждаам ,и

няколко  платени трола /знаете ги / .

А, ще попитате ...коя съм пък  аз / хаха,прави сте /  + за вас !!

Аз съм от  СЗО, тази дето, разбира  от луди ………

А ,сега по сериозно ,имам от малка  интерес ,към работата на   човешкия мозък, така наречения за по авторитетно...

Homo Sapiens Sapiens .Това ме вълнува от дете ,и се превърна в

мое хоби,страст, и съдба /не бързайте, да се отегчавате / ,колеги!

Ако  и вие срещнете индивид, поне малко подобен  на моя последен “любим “ пациент,  и вие ще се объркате …

От една година имам мониторинг над Гого,с  когото имах тет/а тет ,за няколко часа .

За съжаление ,или за радост ,обърках се вече, този “индивид“

изглежда.. хм ...нормално.Слушайте сега, този образ, докато го

гледате в очите, е самата емпатия, любов и...състрадание, да не

говорим ..за интелектуалната “Светлина“/Рей /,
,която се  излива ,като

амброзия от очите му,и пламти ,като буен огън в сърцето му ...хъхъ ....

дааа ..ама нее... Това  е мой любим изказ .

Живеем в дуална Вселена ,нали розов посерко ?Кажи им  ,бе?

Тъй като аз действувам бързо ,като Хънтър /англ/ ,

помислете си пък , как  мисля ,а ? / sorry тавтологията / Имам и epilog за вас ,любимци !

 


 Темата е крайно изтощителна .Ще продължа утре

 Благодаря ,че още ме четете /намиг /

   ;))))                                      Джули



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anin - Брее, сестро Джулии
18.12.2014 13:08
Де са загуби, изчезна нанякъде, мммм?!
Тука си е същото, нищо не си пропуснала ;))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2277291
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол