Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2018 11:21 - Цялата власт пази монополите, а за народа гърч!
Автор: zahariada Категория: Новини   
Прочетен: 1186 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 21.05.2018 11:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Цялата власт пази монополите, а за народа гърч!

Публикувано на 21.05.2018  в България  

https://bultimes.com/%D0%A6%D1%8F%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B2%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82-%D0%BF%D0%B0%D0%B7%D0%B8-%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%B0-%D0%B7%D0%B0-%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE/


Да ви призная, аз лично се кефя на тая история със Софийска вода. Кефя се, защото ми надчислиха 200 лв. над сметката в перото “общи части”. Надчислиха на целия вход и общия обем “общи части” достигна 400 кубически метра. Това си е цял олимпийски басейн, както и да го гледаме. Напълнили сме басейн, или сме наводнили половината квартал. Та надписаха ми, и никой не ми помогна – ни Община, ни Омбудсман, ни КЕВР, нито дори медиите, дето дойдоха да снимат. Нищо. Плащаш си. Ама как, бе, как такава вода е изтекла, къде е водата? Изтекла е, плащаш си…


Е, платих си. Ама сега се кефя, че някой им даде жега. Нека им е. Като доят народа, нека малко гърч и за тях…

 

И съм възмутен, че за моите 200 лв., и още към 1500 за целия вход, никой не си мръдна пръста. Ни кмет, ни чиновник – никой. Сега стана гърч около монополиста и всичкото власт се втурна да го спасява!

 Абе спасете мен, бе, властници. За това сте там. Тоя монопол има толкова пари, че ще се оправи и с хиляда слуха. Спасете обикновения човек, не скачайте на амбразурата да браните тях…

Гербава държава – цялата власт пази монополите, а за народа няма дори един вице-кмет да погледне за що иде реч…

Добри Божилов, Фейсбук

ПО ТЕМАТА:

 

 


 image

АЗ СЪМ ТАСКО, И АЗ БИХ ПОСТЪПИЛ ТАКА! Безопасността на хората е по-важна от печалбите на един монопол…

Публикувано на 21.05.2018  в България  

Не разбирам ние идиотска държава ли сме? Един-единствен депутат предупреди народа, че “може и да има проблем с водата в София”.

Точно така го е написал, не е написал, че 100% има проблем. Човекът е чул нещо, и какво да направи? Да си трае, и ако има проблем да се отрови някой? Или да каже нещо, все пак с идеята, че лоша реклама за едно дружество е по-малък проблем от отровен човек.

За какво избираме тия депутати? За да си траят, или да говорят? Да мълчат, или да се грижат за избирателите си? Кой го е избирал Таско? Аз и Вие? Или Софийска вода? То много депутати вярно се държат така, все едно разни корпорации и олигарси са ги избирали…

Ама Таско проговори! Предупреди нас – избирателите си!

 

АЗ СЪМ ТАСКО, И АЗ БИХ ПОСТЪПИЛ ТАКА!

Животът и здравето на хората са по-важни от печалбите на един воден монопол.

А ако не е имало проблем, трябвало е институциите веднага да съобщят и да сложат край. Както и шефът на ДАНС е признал, тия слухове пълзят от 7 дни. Таско е едва на 7-я ден дочул нещо. Къде са ДАНС, къде е Бойко, къде е Фандъкова? Защо не поясниха на първия ден! Щеше ли да се стигне до Таско, ако веднага бяха отговорили?

Да не би да са си мълчали, защото е трябвало вода да изтече и да отмие истината…

Бъзикам се бе, нали вярваме на властта – не е имало проблем, и няма да има…

Но за Таско – АЗ СЪМ ТАСКО. И аз ако бях на негово място, и липсваше информация, и аз щях да предпочета да съобщя, отколкото да си мълча.

 

Добри Божилов, Фейсбук

ПО ТЕМАТА:

 

 




Гласувай:
4



Спечели и ти от своя блог!
1. dimat - Ама на това блато от немислещ планктон
21.05.2018 21:30
..и това е много!

Бой по планктона,дето стои,мучи и не мисли!Бой,до изнемога!Бой до пълното му изчезване!

Вече почти 30 години,това немислещо стадо го въртят на шиш и то продължава да не мисли и стои,мечи отвреме на време,плаша си чинно за гаврата на която е подложено..и толкова!!!

Този тъп,оскотял инемислещ планктон,бит,блъскан,краден до изнемога от крадците по всякакви възможни начини,не можа да проумее,че за незавидното си положение,не му е виновен никой,освен той самият!

Е,как да не наречеш такива двукраки млекопитаещи,"немислещ планктон",с извинение към плантона,защото на него му липсва такъв орга за "немислене",какъвто е мозъка.

Затова,бой по двукракия планктон...докато,или поумнее,или,към което се е устремил,се стопи и изчезне!!!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39747179
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031