Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2016 20:20 - Разказ по картинка
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6280 Коментари: 36 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
  image
  Очакваше завръщането му още в края на лятото. Лятото отмина, а работата му все се проточваше и пристигнето му се отлагаше. Броеше дните и все се надяваше, че скоро ще приключи и ще се върне.

В този слънчев есенен петъчен ден имаше особено предчувствие. Разходи се из магазините и реши да купи две чаши за кафе. От години не беше купувала чаши за кафе. Беше свикнала да пие кафето си сама в градината.

Постави новите чаши на масата в кухнята си, седна бавно и си представи как щяха да пият сутрешното си ароматно кафе, прегърнати и щастливи, той галейки нежно косата й и слушайки с трепет разказите й за планината, за реката и полята, за децата и работата, а тя весело чуруликаща до него, в трескаво и развълнувано суетене какво още да сложи на масата.

Докато седеше замечтана в кухнята си, загледана в спокойната и величествена планината отсреща, получи съобщение: Любов моя, пристигам в София утре през нощта. Призори ще бъда при теб. Ако не намеря транспорт от града, ще вървя пеш, но ще стигна до теб. Нямам търпение да те прегърна.

Предчувствието й не беше напразно. Скочи бързо и развълнувано отговори:
Слънце, очаквам те, по което и време да дойдеш. Утре ще изчистя цялата къща, докато те чакам.
Не, любима, остави тази работа за мен, моля те!
Тя се засмя дяволито: Много ще ме разглезиш!
Това е малко, Слънчице! Ще ти нося кафето в леглото и това ще е само началото.

Не му каза, че е взела нови чаши за кафе. Искаше да го изненада. По изгрев слънце. Какво по-подходящо време за топло, вкусно кафе, приготвено от любимата - помисли си трепетно.

Ефирна пара се издига от  двете чаши с кафе, в цялата къща се носи омайният му аромат. Двамата седят в градината прегърнати, след толкова очакване не могат да се нарадват един на друг. Планината отсреща е обвита в мъгла. Бяла и чиста, като любовта им. По някое птиче наднича любопитно изсред клоните на старото дърво пред къщата, което покровителствено е надвесено над градинската масичка. Вятърът нежно шушне и танцува с тревите и последните есенни цветя в градината й. Слънцето прорязва деликатно пухкавите облачета и се подава усмихнато сред тях.
Двамата седят прегърнати още дълго.
А в чашите им е непокътнато изстиналото вече кафе.


Приятели и съблогери, много ми хареса идеята за разказ по картинка, ала не успях да се включа навреме предният път, затова сега ви предлагам моята картинка и моя разказ. Ако някой има желание, може да напише каквото му е на сърце по картинката ми.

imageimage






Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anin - Весинка,
22.10.2016 20:28
Много мил и романтичен разказ, и най-вероятно е по действителен случай :)
С пожелание за още много такива красиви дни!
цитирай
2. vesever - Ани, благодаря ти :) Умея да пиша ...
22.10.2016 20:32
Ани, благодаря ти :)
Умея да пиша само по действителни случаи и преживявания...
цитирай
3. анонимен - Аз да полюбопитствам почти :)))) ...
22.10.2016 20:37
Аз да полюбопитствам почти :)))) Разказът ми звучи все едно вече е там. :)
То само, за да не се чудя къде се губиш. :))
Връзките,при които единият често отсъства са дълги
и не по-трудни от другите.Но чакането е гадничко.
Прегръдки,Веси! :)
цитирай
4. vesever - :)) Сладурка си. ...
22.10.2016 20:48
:)) Сладурка си.
Далеч е още едно денонощие. Всичко се разви вчера. Купих тези чаши с идеята да ги ползваме, когато се върне. И се случва по-бързо от предвиденото.
Вярно е, че връзките от разстояние са тежки, но в крайна сметка в един момент времето на раздяла свършва и всичко си идва по местата...
Инак, аз няма много да се губя, но по-рядко ще съм тук...поначало бях обещала всяка вечер да споделям по един миг, но сега може през няколко вечери да се получава. Миговете си остават във времето...
Прегръдки и от мен!
цитирай
5. rosiela - Красиво разказваш.
22.10.2016 21:55
Бъди щастлива!
цитирай
6. vesever - Благодаря ти, Росица :)За пръв ...
22.10.2016 22:00
Благодаря ти, Росица :)
За пръв път пиша такъв разказ, радвам се, че ти е харесал.
Само добрини и щастие и на теб желая :)
цитирай
7. troia - Веси,
22.10.2016 23:43
написала си една малка и красива приказка в която мечтите стават реалност. Много романтично.
Сега ми се допи кафе.:))
Лека вечер!
цитирай
8. vesever - Кате, много дълго време не вярвах, ...
22.10.2016 23:56
Кате, много дълго време не вярвах, че мечтите могат да бъдат реалност, до момента, в който стана очевидно, че се превръщат в реалност.
Понякога любимият на шега ме нарича Тома.
Накоро, една сутрин, ми честити празника. Озадачих се и попитах какъв празник има в този ден, а той ми отвърна, че се чества Тома :))
Много сладурско беше.
Ами, може би щеше да е по-подходящо да пусна разказа сутринта, че който пие кафе по това време на нощта, няма заспиване :)
Прегръдки!
цитирай
9. krassko - Радвам се, че и ти се включи в отбора...
23.10.2016 00:38
Мляко с бисквитки, кафето сигурно ще е с палачинки и накрая разбира се чай с кекс.
Малко ми е объркано кое по напред.
цитирай
10. vesever - Краси, голям образ си :)))Твърде ...
23.10.2016 10:30
Краси, голям образ си :)))
Твърде сладко ще стане така, но аз съм "за" - както се казва: Колкото повече, толкова повече :))
Нали винаги се почва от малкото и се стига до многото...
цитирай
11. travell - :) Влючвам се веднага
23.10.2016 10:58
Но ще пиша тук, за да не пускам нов постинг, който рискувам да бъде напомпан.

Прибирам се аз рано сутринта
и бързо търся хапче за глава.
На пода гледам чаши от кафе
и мисля си „Защо ли пък са две?“
С какво заслужих пак да съм измамен
пред всички хора в село пак посрамен.
Къде се крие моята жена,
къде забегнала е рано сутринта?
И кой е този неин нощен гост,
защо ме правят те на толкоз прост.
Дочувам шум от банята познат
и вече съм безкрайно осъзнат.
Някой там се бръсне най-спокойно,
а моят гняв множи се вече двойно.
Чакам го тоз тип аз пред вратата
и в мигом ми увисва пак устата.
Щях да съгреша в ръката с нож,
не трябваше да къркам цяла нощ.
В банята е брата на жена ми,
а аз го чакам в бяс като цунами.
„Хей, човече пак ли си препил?“
ме пита той със тон съвсем не мил.
„Ако така ще се отнасяш със сестра ми,
търси си по селото други дами.
Тя заслужава нещо повече от теб!
Разбра ли бе пияницо заклет?“

То пак се получи нещо като предходното, но както се казва: Не замеряйте пианиста. Той толкова си може! ;)))
цитирай
12. germantiger - Поздрави
23.10.2016 13:44
ТВОЯ финал:

А в чашите им е непокътнато изстиналото вече кафе.

...

Дано повече четящи са го забелязали, осмислили и ПОЧУВСТВАЛИ!
цитирай
13. blondinkas4uk09 - Радвам се за героите на разказа :))))
23.10.2016 18:07
Веси, по някакава причина не мога да гласувам.
цитирай
14. анонимен - Днес няма постинг? :( Прегръдки и ...
23.10.2016 20:22
Днес няма постинг? :(
Прегръдки и чудесна вечер,Веси. :)
цитирай
15. vesever - Дани, имаш прекрасно чувство за ...
23.10.2016 21:19
Дани, имаш прекрасно чувство за хумор, много ми хареса, благодаря ти!
Обаче героят от стихотворението ти наистина е бил доста пиян тази сутрин, на четири крака се придвижва да влезе в коментарите ми, и все не успява. )).
Ето, чак привечер успя!
Благодаря още веднъж за прекрасното включване!
цитирай
16. vesever - Привет, Германтигер, благодаря ти ...
23.10.2016 21:20
Привет, Германтигер, благодаря ти :)
Радвам се, че си го почувствал.
Поздрави!
цитирай
17. vesever - Силве, много ти благодаря :) Аз ...
23.10.2016 21:21
Силве, много ти благодаря :)
Аз пък не успявах навреме да пускам коментарите ви, има някаква аномалия в блога...
Прегръдки от мен!
цитирай
18. vesever - Scarletletter :) Днес не ме св...
23.10.2016 21:23
Scarletletter :)
Днес не ме свърта и от много вълнение явно съм наелектризирала блога си и ни приема-ни предава ))).
И малко загубих представа за времето, часовете минават изключително бавно.
Идната седмица ще опитам да постна някоя красота :)
Прегръдки и от мен!
цитирай
19. анонимен - Пак имаме бъг. :) Твоето елект...
23.10.2016 21:43
Пак имаме бъг. :)
Твоето електричество е друга работа. :)))))
цитирай
20. vesever - :)) И ти си права! Ами, аз още час ...
23.10.2016 22:17
:)) И ти си права!
Ами, аз още час имам да чакам...
И сътворих нещо много малко и мило....освен да го пусна сега, че после не се знае ще бъда ли на себе си :))))
цитирай
21. анонимен - Освобождавай напрежението. :)...
23.10.2016 22:22
Освобождавай напрежението.:))))
И аз започнах да не спазвам часовете,които си избрах. :)))))
цитирай
22. vesever - :))) Както казваш, хвана ме щр...
23.10.2016 22:23
:)))
Както казваш, хвана ме щръклицата като дете )))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4045496
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол