Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2018 21:06 - За още една диверсия, която би могла да премине в дискусия
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 583 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Колеги, днес бг публикува днес статия по "нови клипове", с които "американското посолство показва успелите у нас българи". Откакто вчера прочетох статия, излязла във в-к "Капитал", в която се казваше, е висшето образование у нас е в тежко положение, защото образованието у нас е лошо, тц, имах предчуствие, че ще прочета  и нещо друго, такова. Признавам си, не съм гледала петминутния репортаж по България Он Еър, обаче прочетох брийф текста на колегите от днеса, който в началото ме изпълни с бунтовна гордост и ази се разписах отдолу, в коментар, на изказването на г-н Пенчев, който, според днеса, смята, дето "рядко се срещат заплати от по 700 - 800 лв.", "Такива заплати според мен не съществуват", "Не знам кой получава такива ниски заплати"... Хъх, колеги, аз веднага написах - "Тук съм! Ненчева. Аз получавам нетна заплата 613, 50 лв. (ще ме прощавате, обаче е петдесет и няколко стотинки, сега се сетих, показва неуважение към заплатата ми, дето не се сетих по-рано)). Дано г-н Пенчев да ме йе видял. 
Защото, колеги, той пише, дето такива хора, не бил виждал. Еми...)))
Извън тоя контекст обаче, мен това интервю живо ме заинтересува, най-вече заради точния ми икономически усет, развит по време на работата ми като секретар на нашето читалище.  Тойест, накрай на на интервюто - клип, г-н Пенчев заявява, дето "не вярва в минималната заплата" (? не подкрепя може би иска да каже, ама не съм чула интервюто), защото ако човек не може да прави нищо, то той не заслужава и 300 лв. Брей, колеги, а по-горе г-н Пенчев се покъса да приказва, дето в България немало хора работещи със заплати под 700 - 800 лв. и той не ЗНАЯЛ за тех! Хихи, как си проличава, че знайе, един вид, аз не вервам, ама бих дал минималната заплата, на некой така, от тия, дето не мога да ги намери за работа, хихи, дето не могат да правят нищо, па треба да се и обучават, отгоре на всичкото))). Не знам, дали този човек се сеща, дето у нас минималната работна заплата, по принцип, не йе за плащане, а за социални сметки май, защото, по принцип, икономически погледнато, с нея не би трябвало да може да се живей, въпреки, че някои хора живеят, та на това - на човешката ни  упоритост да се живее с шестотин лева,  се държат много дипломи на икономисти у нас, мислим)))(И после, защо не щели да дават титлата "Мис Икономика" на троля...). Брей, брей, брей, колеги. Нашият бизнес, много придирчив станал. За немане на хора, наистина, е много придирчив. Па и по интервюта, които по принцип би требало да изказва гражданска бизнес позиция, той говори така, сякаш оспорва бизнес права у Горубляне с бае Стою, от хранителния магазин, па се дебне с него, па се гледат у очите, ще ме прощавате, колеги... Това е много опасно положение на нещата, колеги, но...
Не зная точно какъв бизнесмен е г-н Пенчев, в кой ресор,  домързя ме да гледам видеото, ако там обясняват, добре, ако не обясняват, че стане само скандал, без реклама; от снимката към статията се вижда, че нещо май се занимава с коли, не разбрах, тази кола отзад на снимката негова ли е, продава ли я, на жена му ли е, то нема значение, България Он Еър да си понесат тая отговорност, дето маскарят човека, но... Това може й да йе работа на американското посолство, колеги, някакво много тънкообидна шега, задето ний, тролоците в тая държава, наричаме Доналд Тръмп, прост, де да ги знай човек.... (Въпреки, че аз никъде и никога не съм го нарекла така, освен в горното изречение, по повод). Аз заявявам, че това не йе така, Доналд Тръмп не е това, той йе просто необразован, колеги, и му липсва, във връзка с това, чувство за отговорност - отговорните хора, се образоват, бих казала, значи, нема какво нас да ни обиждат на минимална работна заплата, защото, това е като да са смейш на дрипките на голия - не йе възпитано, колеги, не йе възпитано, и показва слабо образование. 
Та така, колеги. Накрай, един поздрав, за всички засегнати,  и за всички тролоци, и за един много специален приятел, с една тъжна песня. 








Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1658740
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930