Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2008 19:43 - Подозирам, че наблизо има шапка на фея...:)
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 13954 Коментари: 39 Гласове:
0



...Направо ми мирише на чудеса!...:) Подушвам чудесата!...
Хайде всички на въртележката! Ами как коя? Тази, на ДЕТСТВОТО! На която, ако се завъртим, със сигурност усмихнати нависоооооко ще полетим! А там, във високото, ще се почувстваме вълшебни, силни и можещи!
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК, ПРИЯТЕЛИ!:)
...Нали знаете, че това, което прави нещата неустоимо хубави е Тайната!...За това днес от сутринта приканвам всички да се върнем към Тайната на Детството...Да си я спомним...Да я прегърнем и да се почувстваме магнетично-привлечени от нея...Да се почувстваме неустоимо чаровни и щастливо весели!:)
...Ето, вижте как започна моя ден днес...
image
Представителният оркестър на ВВС се готви за начало!...
Началото на най-веселия, най-хубавия детски празник...

image
И аз само след минутки ще се кача на сцената...
Време е за ПРАЗНИК!:)

image
Ето и колегите заемат местата си, защото веселието ще се излъчва директно...:)

image
Започваме...:) С представителния духов оркестър на ВВС за България и...
image
...и мажоретки, разбира се :)
image
...
image
Предстои отваряне на шампанско!...Детско шампанско, разбира се!...:) "Ритуалът" ще изпълни кмета на район Централен, дамата до мен:)

image
Ето, Въртележката на детството е пълна с деца!...:)
Нали и вие сте тук, приятели?:) Нека се завъртим заедно...:)

image
...За къде на празник, без народен танц? Може би именно това е един от кодовете към Тайната - традицията, българското!...

image
...Умни думички от малки деца. За мама, за татко...за всичко, което обхваща света на едно дете...
  Обикновено отдецата винаги има какво да научим...

image
А тук звучи песента "15 лалета" :) Песен-букет:) Спомняте ли си я? Една песен на Мими Иванова...

image
Към букета от лалета прибавих и един танц - нетрадиционен за България, но пък вещината и майсторството, с което го изпълняват децата е смавайщо! 
Ирландски танц!:)

image
...И още танци!...:)

image
...И дъжд заваля...Но съвсем не обикновен! А от бонбони!:) И под сладките бонбонени капки, се изпяха най-сладките, най-хубавите песни!:)

image
И гвардейците са тук!:)

image
...Сигурно вече се чудите, от къде толкова много места на въртележката!...Ама нали ви казах, че тя съвсем не е обикновена - тя е въртележката на Детството...И който се приближи към нея, си спомня Тайната...Онази Тайна, която прави детството толкова неустоимо хубаво!...

image
"Дръж се, Земьо, шоп те гази!":)

image
...:)

image
...Ами...ето така...Два часа и половина се отправихме в търсене на Тайната...:) 
...Мисля си, че дори успях да се докосна до Мъдростта на децата...Да си взема частичка слънчевост от тях...Частичка настроение...:)
А тази Частичка прилича на огромен дворец!...Блестящ, многоцветен...и вкусен...Като дворец от сладолед:)
И накрая един весел въпрос и за вас:) Един от многобройните, които днес задавах на децата..."Какво се получава като кръстосаш камила с овесени ядки?":)
Или пък може би този: "Мъничко, зеленичко - нагоре-надолу, нагоре-надолу...?":)
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!:)))
...И...не бързайте да слизате от Въртележката;)))





Тагове:   шапка,   фея,   Наблизо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. esen - Благодаря ти, че
01.06.2008 20:07
ме приобщи към тази приказка!!!
Честит празник, усмихнато момиче!!!
цитирай
2. mmmmmmmmm - Честит 1 юни!:)
01.06.2008 20:08
Да останем деца!:)))
цитирай
3. inamay - !!!!! **
01.06.2008 20:09
Като кръстосаш камила с овесени ядки, мила Асичка, се получава следното: овесените ядки, разпилени по кръстосан начин над камилата, кръстосват очите на самата камилата, тя те сваля от гърба си със замах, също като кобила, после те посритва с копита - пречиш на удоволствието й от кръстоската, а него е усетила, докато ти си я кръстосвал с ядките... и ги изгризва всичките... а после пита с влажен поглед: "А няма ли да има още нещо за кръстосване?"... За другото да питаш въртележката, защото тя по принцип е зелена, та знае повече за въртеливото движение, но може пък и за това да знае, което е зелено, и мъничко, и прави тъй: нагоре-надолу, нагоре-надолу...

Поздрав за празника, Аси! Усмивка такава приемаш ли?! :)
цитирай
4. viarkata - Здравей Асяяя! :))))) (слънчево човече за теб)
01.06.2008 20:19
Във връзка с въпроса-ето го отговора ми:
мисля, че от кръстоската се получава овесена каша на буци. :)
А сега аз ще ти задаам един въпрос:
Колко слончета могат да се поберат в една кола?
А кое от тях ще кара коолата?
Чакам отговора ти! :) Поздрави от мен: Вярката! :)
цитирай
5. tota - Подозирам, че наблизо има шапка на фея...:)
01.06.2008 20:34
А, феята беше ти Ася! Невероятната, омайваща децата, Ася! Успя да се докоснеш до Мъдростта на децата....отведе и нас ...не бързаме да слизаме от Въртележката;))) Заради децата - нашето продължение!!!
Честит празник още веднъж! Прегръдка от мен за празника и за Слънцето, което грее в теб!! Усмивки!!
цитирай
6. anastasiia - esen:)
01.06.2008 22:35
Видях те на въртележката!:)
Ти беше вътре, в самия празник...:)
А приказката стана Златна...Защото и ти си в нея:)
цитирай
7. anastasiia - Ммммариянка!:)
01.06.2008 22:39
Ние сме СИ деца!:)))
Просто да продължим да бъдем...
По детски радостна усмивка...:)
цитирай
8. anastasiia - inamay:))))
01.06.2008 22:46
До като отида да взема още ядки за "кръстосване", ти вече си разкрила тайнството:)))))
С твоя кръстосан отговор, направо ме зареди с кръстосано веселие...поне за целия юни:))))
И за въртележката си много права! Тя всичко знае, но не всеки път иска да отговаря...;) Характер, какво да се прави!:))))
Така, че за "мъничкото, зеленичкото" ще изчакам още отговори:)))
И да знаеш, че точно "усмивка такава" приемам с цялото си сърце:)
И много те прегръщам:)))
цитирай
9. анонимен - *
01.06.2008 22:48
Мхм и мен ми мирише на фея - една такава лилава и весела ; ) И която се радва много на всичко, най вече на децата. : ) Според мен ти си си още дете вътре в себе си - слънчево, игриво весело. : )
цитирай
10. exibella - Ей,
01.06.2008 23:12
Честит 1-ви юни и от мен, докато не е минал:)))))
Асенце, страхотен празник е станал днеска в Пловдив.
Подозирам, че ти си "виновна" за това.:)))) Защото където си ти, обстановката се променя:) Става някак си по-приятно, по-весело, по-мило:))) Сигурна съм, че на децата им е било безкрайно приятно:) Както казва tota омайваща деца си ти :) И тук откривам нещо, по което си приличаме:) обичаме деца, а и те обичат да общуват с нас.:) Малките деца постоянно се лепят за мен:) Много са сладки:)
Вълшебната ти усмивка кара всички да те обичат, не само децата. Сега мнооооого ти се усмихвам.:))))
Отговарям наусмивката ти с ооооще по-голяма усмивка:)
Нали знаеш, че детската обич е най-искрена? Е, такава е и моята обич към теб:)) Обичам те мнооого:)
Относно въпроса : мъничко, зеленичко - нагоре-надолу, нагоре-надолу. Моят отговор е зелен домат в асансьор:)))))))
Ето едно въпросче и от мен:)
Какво се получава когато кръстосаш змия и таралеж?
Целувки от мен Слънцееее:)))


цитирай
11. anastasiia - Здравей, Вярка!:))) Безброй слънчеви човечета за теб!:)))
02.06.2008 10:01
Във връзка с отговора на въпроса ми, си мисля, че имаш мноооого достоверна информация:)))) Ама нали си едно сладко момиченце, а сладките момиченца знаят мнооооого!:))))
Сега и аз ще опитам да отговоря на въпросите ти!:)
Замислих се колко слончета могат да се поберат в една кола...И знаеш ли какво ми хрумна? Ами, зависи от модела кола...Ако е слономобил, никакъв проблем! Ще седнат, според броя на местата вътре;)))))
А колата ще кара, естествено, това слонче, което има шофьорска книжка!:)))))
Поздрави и от мен!:)))) И мноооого целувки!:))))
цитирай
12. anastasiia - tota:)))
02.06.2008 10:06
Толкова приятно ми стана, като видях от сцената една голяяяяма усмивка...Твоята!:)
И искрено се зарадвах, като се запознахме!:)))
Изпращам ти цялото слънце, което грее в мен!:)))))
И много те прегръщамА!:))))))
Знам, чувствам, че си там горе, висоооооко на пъстроцветната, весела въртележка!:)))
цитирай
13. anastasiia - dgaduinknight:)
02.06.2008 10:10
Слънчево, весело, игриво те прегръщам!:))))
Правилни са предположенията ти!:))) Абсолютно!:)
Вътре в мен си е цялото детство, с безбройните лудории, приятели, игри, ожулени колена, съкровища, колиби от картон и....всичко, за което се сетиш!:)))))
И всичко това - в лилаво-весели нюанси!:)))
цитирай
14. anastasiia - Спасимирка!:)))
02.06.2008 10:35
Искрено съжалявам, че не се сетих да те поканя в Пловдив, вчера! Знаеш ли колко хубаво щяхме да си изкараме?:))) Наистина празникът беше много весел...Получи се!:) Може би заради шапката на феята..;) Или пък заради многоцветната въртележка...;) Или пък заради вълшебността на детстовото...:)))
Знаеш ли, и аз си имам си много приятелчета-деца...:) И не само от предаванията, а въобще!:) И това е страхотно!:) Ти ме разбираш!:)))
Сега да видим как си се справила с отговора на един от въпросите ми...;) По моя преценка 50 на 50;))) Защото втората половина на отговора ти съвпада с моя вариант на отговор!:) Да, нещо в асансьор е, но по-късно ще напиша моя отговор!:)))) Но понеже на веселите въпроси винаги се отговаря с възможно най-веселите отговори, а вариантите са безброй, пиша ти една голяяяяяма шестица!:)))))
Сега ще се пробвам да отговоря на твоя въпрос!:)))
Според мен, от кръстоската на змия с таралеж, ще се получи съскащ бодил!:)))))
А ти знаеш ли кое е по-лошо от това да намериш един червей в ябълката си?;))))))))))
Мнооооого целувки и от мен!:))))
цитирай
15. exibella - :)
02.06.2008 11:39
Да, права си за съскащия бодил:)))))))))))
По-лошо от това да намериш червей в ябълката си???? Ммммм, да намериш половин червей в ябълката си ;)
цитирай
16. anastasiia - Наистина ли съм отговорила вярно?:)))
02.06.2008 11:51
Хрумна ми просто ей така!:))))))))))
А и ти ми даде съвършено точен отговор за ябълката!:))))))
Прегръщам тееее....:)))))))))))))))))))
цитирай
17. exibella - Абсолютно вярно отговори:)))
02.06.2008 16:47
Прегръдка и от мен, усмивчице златна :)
цитирай
18. iliada - Ех тези празници
02.06.2008 21:15
вълнуващи , многоцветни ,шумни ! Изпълнени с много смях и предизвикателства!
Щастливка си ти Анастасия с толкова чист и предан свят около теб!
Ще остана на въртележката .-винаги съм я харесвала!:))))))))
цитирай
19. letisi - нека запазим усмивката на малкия принц
02.06.2008 22:48
в душите си:))))заедно с много усмивки
цитирай
20. enjoy6 - Ей, че хубав празник се е получил!
02.06.2008 23:30
И няма, как да е иначе при толкова усмивки и красота!
Радвам се за теб и всички нас, които споделихме и ще споделяме тези хубави моменти!
Приятна вечер!
цитирай
21. anastasiia - exibella:)))
03.06.2008 09:50
Цял рояк усмивки:)))
И прегърнато слънце...За теб!:)))))))))
цитирай
22. anastasiia - iliada:))))
03.06.2008 09:54
Наистина съм щастливка...Посипана с безброй детски усмивки...Прегърната от детски ръчички...и обич...:)))
А пък ти си другата щастливка, която е щастлива с това, което прави...С това, което твори...С обичта, която те заобикаля...:) Права съм, нали?:))))
Радвам се, че си тук, на вихрената въртележка на детството!.....:)))
цитирай
23. anastasiia - letisi:)
03.06.2008 09:55
Именно в това е Тайната - във вътрешната ни Усмивка към света, към всичко, което ни заобикаля!:))))
Безброй усмивки за теб, усмихнато момиче!:)))))))))))))
цитирай
24. anastasiia - Да, Мина,
03.06.2008 10:14
весело беше и по детски хубаво и шарено!:)))
И чувствам твоите искрящи детски искрички в теб!:)))
И е толкова хубаво, че мога да споделя и да умножа хубавите моменти....С хора, като теб!:)
Усмихнат ден!:)))
цитирай
25. boris66 - boris66-anastasiia
03.06.2008 17:49
Прекрасен детски празник ,напомни ми за детството Прекрасен 1ви юни -Ден на детето и ООН!А и представителният оркестър на ВВС си го бива!
цитирай
26. anastasiia - Борис:)
03.06.2008 19:42
Наистина си го бива Представителният оркестър на ВВС. Свирят и едновременно с това си имат хореография. Много е красиво:)
Мисля си, че е хубаво, че те върнах към детството...Нали?:)
цитирай
27. diamant1965 - :)))
03.06.2008 21:06
Ако можеше всеки ден да е 1 юни...Ние децата :))) заслужаваме всеки ден да е празник и светът край нас да е винаги тъй приказен и весел както на този ден! Затварям очички и си го пожелавам от сърце! :)))
цитирай
28. boris66 - boris66-anastasiia
03.06.2008 22:20
Разбира се ,лош преподавател е този, който е забравил моментът, когато е бил дете. Аз бях невероятно палаво, но умно дете- примерно в училище и много палаво на улицата- измислящо всевъзможно щури игри !
цитирай
29. anastasiia - Диамантче,
03.06.2008 23:24
а пък аз сбъдвам желания, особено ако са пожелани със затворени очички и от сърце!:))) Нали наблизо е шапката на феята!:)
Приказно и по детски весело да ти е,...във всяка една секундичка, всеки ден!:)))
цитирай
30. anastasiia - Борис,
03.06.2008 23:28
именно в това е очарованието на детството...В щурите игри, във веселието...
На едно дете никога не може да му е скучно!:)
цитирай
31. exibella - Тук
03.06.2008 23:36
май се сбъдват желания:))))
Може ли да споделя едно от моите???
Желая да спечеля приятелството на авторката на този блог:)
Дано се сбъднееее:))))
цитирай
32. anastasiia - Дааа...:)))
03.06.2008 23:44
Тук се сбъдват желания!:)
Особено пък, ако са за приятелство, се сбъдват мигновено...:)))
А още по-особено пък, ако става въпрос за едно слънчево момиче, което изпълнява по неповторим начин песента "Една сълза":)
Мнооого те прегръщам, Слънчо!:)))
цитирай
33. exibella - - безкрайно щастлива:))))
03.06.2008 23:56
Само ако знаеш как ще си те напрегръщам като те видя:))))
Не мога да намеря думи, с които да опиша колко съм щастлива в момента:) Благодаря на феята, която сбъдва желания:) Задължена съм и :) Защото това желание ми е от сърце:)
А за песента "Една сълза" да не е станала някаква обърквация:))))) не съм я пяла до сега:) Но нищо не пречи да я изпея нали?:)))
Мнооооооооооооого те целувам. Лека нощ и сладки сладки сънища:))))
цитирай
34. anastasiia - "Мой стих" -
04.06.2008 00:04
исках да кажа...:) Но нали и двете песни са на Нели Рангелова, съвсееем лекичко се обърках;)))
Което означава, че е време да изпълниш "Една сълза"!:)
Лека нощ и от мен!:))) Сладки полунощни целувки:)))
цитирай
35. henzelski - Създателко на приказки
04.06.2008 16:25
за малки и големи,
дали за мен, Вълшебнице,
ти ще намериш време,
от своята усмивка
лъчи да ми изпратиш
и с песента на Детството
да имам ги в съня си.
Така е то...във Еловия лес,
ти, Феята, живееш и до днес!;)
цитирай
36. anastasiia - :)
04.06.2008 17:58
Аз, феята, от Еловия лес,
ще сторя чудно чудо днес!
Орисвам те със слънчевост сияйна!...
Дарявам те с усмивка най-омайна!...
Гласът ми - капки бисерна роса,
към теб лети, Елови лес, сега!...:)
цитирай
37. velizarcho123 - ама че хубаво:)
06.07.2009 03:01
това е страхотно! :))) кога се е състояло това събиране?:)
цитирай
38. anastasiia - velizarcho123 :)
06.07.2009 09:30
Ами точно това...преди една година!..:)
Но честичко правя подобни "събирания"...:)
цитирай
39. velizarcho123 - anastasiia:)
10.07.2009 04:07
това е страхотно! :) Аз като малък бях на едно такова представление, вече нищичко почти не си спомням, бях много мъничък, дребосъче:))
Поздрави с 15-те лалета! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5876969
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031