Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2020 04:00 - ЗАЩО?
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 3273 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Йеремия 29:11-14

„Но знаем, че всичко съдейства за добро на тези, които обичат Бога, които са призовани според Неговото намерение.“ (Римл. 8:28)

„Съжалявам, няма сърдечен ритъм“ - каза специалистът. Бях поразена. Бях загубила бебето, за което се грижех и исках да разбера защо. Ридаех, чувствах гняв.
Семейството и приятелите ми се опитваха да ме успокоят, но не можеха да ми дадат отговорите, от които се нуждаех. Обърнах се към Бог и виках яростно: „Защо? Защо позволи това да се случи? Каква беше целта Ти?“. Бог ме успокои донякъде, но не заличи мъката. Докато се молех, се сетих за думите на Йеремия 29:11: „Защото Аз зная мислите, които имам за вас, казва Господ, мисли за мир, а не за зло, за да ви дам бъдеще и надежда.“

Бог разбираше болката и гнева ми и ме чуваше в моето нещастие. Библията ни уверява, че Той е изворът на мир във всяка наша житейска битка. Започнах да разбирам, че макар да не ми е обещан лесен живот, Бог промисля най-доброто за мен. Никога няма да разбера защо преживях тази загуба, но съм сигурна, че Бог е промислил за надежда, а не за зло.

Молитва: Боже, Ти виждаш нашите съмнения. Разбираш гнева ни и съчувстваш на болката ни. Помагай ни да преодоляваме житейските битки и да осъзнаваме, че Си промислил най-доброто за нас, амин.

Мисъл за деня: Дори когато не го виждаме, Бог промисля най-доброто за нас.
Еми Пийс (Илинойс)

Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО СКЪРБЯТ ОТ ЗАГУБАТА НА ДЕТЕ.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1444908
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031