Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2017 16:07 - Афгански ислямисти се държат нагло с момичета в автобус, а българските мъже стоят безучастно!
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 4204 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 http://spodeli.eu/afganski-islyamisti-se-darzhat-naglo-s-momicheta-v-avttobus-a-balgarskite-mazhe-stoyat-bezuchastno-articles-16735.html

Афгански ислямисти се държат нагло с момичета в автобус, а българските мъже стоят безучастно!   image

Тази неделя имах непланиран малък сблъсък с десетина афгански ислямисти, дошли в България с маските на "бежанци", и осъзнах колко много сме уязвими срещу потенциален терористичен атентат. Пътувах в автобус 413 на Софийския градския транспорт. Стоях прав до втората врата.

image

На една от спирките видях десетина мургави младежи, облечени с джинси, якета и раници. Единият от тях беше негър. Автобусът спря и отвори вратите си. Ислямистите се разделиха на две групи. Петима влязоха през първата врата, а другите петима - през задната.

Организираната им тактика и съмнително поведение предизвика единствено моето внимание. Може би заради 25-годишния ми опит в антитероризма. Другите пътници (повечето млади момчета и момичета от Студентски град) зяпаха в телефоните си и през прозорците.

Завъртях се така, че да държа под поглед и двете групички "бежанци". Петицата при предната врата стояха кротко. Само нервно оглеждаха пътниците с бързи погледи. Аз скришом опипах пистолета си под якето.

Имах 17 патрона в пълнителя. При нужда можех да натръшкам и десетимата за секунди. Втората групичка се скупчи около две български момичета, които стояха прави по средата на автобуса, и започнаха да ги закачат с ръце и с подигравателни викове.

Разбрах, че са афганци по езика им Пущу. Точно до момичетата стояха двама възрастни охранители с черни униформи с надпис "Security". Те носеха пистолети.

Очаквах, че те ще направят нещо, за да защитят нашите момичета, но охранителите гузно подвиха опашки и се преместиха в близост до мен. В автобуса имаше още тридесетина млади мъже, но всички мълчаха страхливо и гледаха встрани.

Едно от момичетата извика:

"Оставете ни на мира! Айде, изчезвайте оттук!", но ислямистите посрещнаха думите й с подигравателен смях.

Усетих, че адреналинът ми нахлува в мозъка и тръгнах към петимата афганци. Избрах си най-едрия от тях.

Силно го блъснах в гърдите и респектиращо изръмжах на английски:

--- What is your problem? (Какъв ви е проблема?)

"Бежанецът" показа предизвикателна смелост и се опита да ми отвърне със същото.

Посегна да ме блъсне в гърдите с дясната си ръка. Улових му дланта и му усуках китката с "коте-гаеши". Ключът го принуди да клекне на колене и мургавото му лице почервеня от гняв. Държах го с лявата си ръка, а с дясната улових ръкохватката на пистолета си, без да го вадя от кобура.

Очаквах другите петима да ме атакуват в гръб, но всички стояха на място. Аз отново изръмжах:

--- Do you have any problem? (Имаш ли някакъв проблем?)

Едрият афганец смотолеви:

--- No, no problem. (Не, няма проблем)

Пуснах го и отстъпих назад.

За секунди ислямистите си намериха места, извадиха скъпи смартфони и започнаха да се ровят кротко из тях, поглеждайки ме изпод вежди.

Високият ислямист отстъпи назад, заплашително прокара изпънат показалец пред гърлото си в знак, че ще ме заколи, и процеди през зъби:

--- Soon we will see again. (Пак ще се видим скоро)

Спокойно свих рамене, макар че сърцето ми биеше като полудяло от адреналина, и отвърнах:

--- I"ll wait. (Ще чакам)

Върнах се на мястото си и след минути слязох на моята спирка. Замислих се дали тези ислямисти не тренираха нещо. В раниците си можеха да носят взривни устройства или огнестрелно оръжие.

Можеха да извадят ножове и за минута да изколят всички в автобуса. Може би се вманиачавам, но опитът ми ме е направил такъв.

Афганците са обучени убийци.

А, нашата политическа власт им дава статут на бежанци и им позволява да се разхождат свободно из нашите улици. Никой не ги контролира.

Позволява им се неограничен достъп до публични места, включително и градския транспорт. Кой може да гарантира, че те са проверени и безобидни?

Но, най-много ме възмути страха, бездушието и пасивността на българските мъже.

Тези ислямисти можеха да изнасилят двете момичета насред автобуса и никой нямаше да им се притече на помощ.

Можеше някой от "бежанците" да ме наръга с нож в гърба.

Нито един от българските мъже не застана до мен.

Всички мълчаха и се спотайваха, като плъхове./Източник: Фейсбук - Неделко Маслев



Тагове:   бежанци,   главорези,


Гласувай:
1



1. olivie - Ами охранителите?
11.05.2017 18:27
Тях що не критикува? Или ако никой не им плати са мишки?
цитирай
2. raders - Всъщност, вината е на държавата, че ...
11.05.2017 18:28
Всъщност, вината е на държавата, че продължават да ги пускат в България тези отрепки. Правителството е продажно. А неинамесването на хората е най-малко по две причини. Първо, те знаят, че в много случаи нашествениците са въоръжени и след като са група, значи са организирани, за разлика от нашите. И второ, никой не иска, ако стане някое мелле, после да го мъкнат по съдилища и да го изкарат виновен, ако пострада някое от тези мекерета. Защото и законите ни са гласувани от продажници.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13705683
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031