Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2017 08:21 - ЗОВ ЗА ПОМОЩ
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 409 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
ИВАН СТОЯНОВ :



ДОБЪР ВЕЧЕР, СКЪПИ МОИ ПРИЯТЕЛИ, БРАТЯ И СЕСТРИ В ХРИСТА! ПРЕДИ НЯКОЛКО ДНИ В НАШИЯ ХРАМ ДОЙДЕ ЕДНА ЖЕНА, ЛИЧЕШЕ СИ ЧЕ Е МНОГО БОЛНА. ПОЖЕЛА ДА ПОЛУЧИ МАЛКА ПОМОЩ С БЛАГОСЛОВЕНИЕТО НА ОТЕЦ ЕМИЛИАН - ТРИ БУТИЛКИ ОЛИО И ТРИ ПАКЕТА БРАШНО. ВЧЕРА МИ ПРЕДАДОХА ЕДНО НЕЙНО ПИСМО, КОЕТО ПРЕПИСВАМ ДУМА ПО ДУМА.

Скъпи приятели, братя и сестри!
Казвам се Милена Янчева Гюрова. Живея в гр. Бургас, ж.к. "Меден рудник"блок 408, вх "Д", етаж 1, ап. 2. GSM 0887 12 44 74. На 47 г. съм, семейна. След раждането на дъщеря си - на 29 г. се разболях тежко с диагноза "нервно разстройство и параноидна шизофрения". Бях напълно нетрудоспособна дълго време, около 7-8 години. За мен и детето ми се грижеше съпругът ми. Аз съм висшист, инженер-технолог с с пенсия по инвалидност 117 лева. Когато аз се посъвзех, съпругът ми Иван, когото много обичам, получи инсулт. От 10 години насам има два инсулта и бализъм след инсулт, а преди два месеца получи трети и е на легло. Диагнозата му е мултиинфарктна хорова атрофия - исхемичен инсулт. Изписаха му "Невроегед", за 3 месеца, на стойност 2700 лева(две хиляди и седемстотин лева) + други лекарства. Непрекъснато са ни необходими памперси, пелени и др. Често викаме лекар и зъболекар у дома, защото болките в зъбите (или венците) му са непоносими. Остана с 5-6 зъба и пак със силни болки. Пенсията му е 257 лева.
До сега баща ми ни помагаше по малко, но е 80 годишен и вече не се чувства добре.
Дъщеря ми е с малка заплата, живее и работи във Варна, където завърши образованието си и е на свободен наем. Изтегли 3000 лева кредит за скъпото лекарство, но повече от това не може да даде, защото няма възможност, а и тя самата има здравословен проблем. Не е семейна!
Обръщам се към всички Вас за помощ, защото стигнахме "до дъното" и не виждаме "светлина в тунела". Не можем да си платим тока. 
Трябват ни пари за храна, памперси, лекарства за него и за мен, защото аз доста време пренебрегвах себе си, за да има за него, но не се чувствам добре. Нямам ботуши, и обувки. Не мога дори да се подстрижа. Не знам какво да направя.
Моля Ви от цялото си сърце за помощ - кой каквото може и предварително Ви благодаря за добрината!
На всички пожелавам здраве и успехи! Православна християнка съм и вярвам в доброто у хората.
С обич и признателност - Милана!


Тагове:   зов,   за помощ,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13710740
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031