Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2016 07:19 - Това което става в Европа е пълен абсурд ! - Димитър Петров, глас от Испания
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 802 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 17.11.2016 07:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
Dimitar Petrov

ЎЎЎ Това което става в Европа е пълен абсурд ! Само преди минути аз имах страхотен скандал в центъра на град Леон/Испания/ със представители на UNICEF !?! Към мен се обърнаха няколко ,,служителки" на тази организация и започнаха настоятелно да ме убеждават да приема в дома си ,,бежанци" ! Почти всеки ден има такива ,представители" и повечето са мюсюлмани ! Аз се опитах да ги отмина,но те са нагли и настояват да ги изслушаш и приемеш условията им ! И когато аз категорично отказах,те започнаха да крещят и стана един цирк ! Не им останах длъжен и аз ги подкарах и им казах в лицето какво мисля за целия този сатанински театър с ,,бежанците" ! А като дойде полицията те започнаха да крещят,че съм расист ! Не оставиха и дошлия екип на местната тв. да заснеме нещо ! Спаси ме от проблеми познанството с някои полицаи...явно хората разбират какво става и се усещат,че този театър си е чисто превземане на континента а не спасяване на бежанци ! Направо съм отвратен от тези организации ООН и Уницеф...а това е последния ми ден в Испания ! Европа си отива,бавно и мъчително ! Просто кошмар...


МОЙ КОМЕНТАР:
        Докато европейците си живееха безгрижно, мюсюлманите се обучаваха, как да действат. Не ни ли показа в документален филм Елена Йончева, че в Алжир още в първи клас ги учат да режат глави?! Много пъти напомнях, че тяхната тактика е, да обвиняват жертвите си, за да оправдаят злите си действия. Това е. В корана е писано, че трябва да си отмъщават, и те, за да се оправдаят, че си отмъщават, вменяват зло на нарочените техни жертви, които се чудят и маят защо им се случва това. Ние, християните, знаем, че СЛОВОТО е БОГ. То може да възвеличи човека, ако наистина е Божието Слово, но и да го направи идиот, ако е словото на сатаната и дявола. Затова трябва да се действа предимно със Словото Божие по всички медии, а там, където е невъзможно да приемат, и със силата на закона. Но словото истина трябва да надделее над словото измама. Това ще е победата на Господ, Който ни обича свръхестествено и силно, но не може да ни помогне, ако ние не искаме да знаем за Него, или само си мислим, че сме християни, но чакаме Той да ни защити. Господ ни учи: "Бъдете хитри /мъдри/ като змиите и незлобливи като гълъбите". Трябва да знаем, че ни е отредено да се борим със злото винаги и на всякъде, където се намираме. 


Тагове:   испания,   наглост,   бежанци,


Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13745029
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930