Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2016 14:02 - ОТ ВАНКУВЪР ЗА ПЛАМЕН ПАСКОВ
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 630 Коментари: 0 Гласове:
2



 

От България, до Ванкувър...
Сполай ви, момчета, и момичета...
И нисък поклон за вас...
image:)

  image Peter Petrov 9 часа ·   

Аз нямах фейсбук доскоро. От две години имам всъщност, но само за да посещавам една група - ТОЛКОЗ.

Следя политическите събития (всъщност определени анализатори) в България колкото да разбера колко хора казват нещата както са. Един от тях бе Пламен Пасков.

Когато го издигнаха и за кандидат президент ... какво да кажа, няма медии, няма правомощия -- нищо няма. Пък и едно е публицист и съвсем друго - президент. Другите за мен са ясни - плевнелиевци. Та имах някакви резерви.

Но след няколко прояви видях, че вдигна летвата повече от колкото очаквах. И много сериозно, настоятелно, но и сдържано.

И включих фейса на мах. А аз все пак всеки ден работя, други грижи и пр. Аз по принцип не слагам снимки по мрежата. Особено по фейса. Но се прежалих. В банята си спретнах "студиото", ръчнах малко фотошопа и ето ме и мен във фейса. 
Да ударя едно рамо на ТОЧНО ТОЗИ ЧОВЕК - ПЛАМЕН ПАСКОВ. За мен няма значение толкова подготвеноста, колкото идеята къде сме и какво ни е нужно. Другото идва просто със здрав разум. Ако има идеята и здравия разум - другото може да се постигне. Да намери специалисти, подкрепа и пр.
А знаете ли, че идеологията ни е забранена по кон сти-ту-ци-я. Това означава, ама точно това означава, че България не може да има идея коя е и накъде иска да върви. Изключително унизителен член, но това е, друг път ще го нищим.

И идеята е да се покажат наличните здраво мислещи Българи в България И готови да действат, да са активни. Защото знам че има доста здравомислещи и знаещи, но са тип наблюдатели. Дори искат държавата им България да се оправи, но някак всички се ослушват, чакат. 
Е, аз реших да подкрепя Пасков и да не чакам. Да се покажа и заявя себе си като готов да действам активно.

И най-добрия водач (цар, генерал, президент или премиер) нищо не може да направи без достатъчно народна активност.

Особено в нашето положение на окупация. 
Не може да има и нация (включително и армия) без водач.

Който схваща - да се хваща и ДА ДЕЙСТВА.
Да обяснява, да прави снимки и видеота, да излиза на протести (и/или подкрепа) на улицата.
Иначе си заминаваме

Поздрави от Ванкувър. И доскоро!

________________
Между другото, северна америка е в изключително тежко положение - всеки момент може да колабира по една или друга причина. Интересувайте се, разберете. Та аз се изнасям. Щото може да стане така, така да колабира, че и самолети да няма до европа. Или банките да не работят. Нещата са зад ръба.




Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13707547
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031