Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2016 23:33 - МЕГЛЕНА КУНЕВА УНИЗЕНА ДО СМЪРТ....
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 1574 Коментари: 4 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Гласувай:
2



1. krumbelosvet - Дивотия, ако е вярно. Не съм гласувал за Кунева.
20.09.2016 09:59
Напомня събличането на треньора Петев и други цветни емоции. Отвратително. Що ще този пост у боголюбивия автор? Предизборно ли, що ли? Дивотия и срам за "изисканото заведение". Кажете го кое е, ще се напълни с каквито трябва и няма да стъпят там останалите.
цитирай
2. bogolubie - Трябва ли боголюбието да мижи пред действителността?
20.09.2016 15:49
Не ме интересува предизборното настроение и ми са крайно противни всички политически предавания на тема избори. Интересува ме това, което става със същността и поведението на хората. Всичко това е пред Божиите очи. И всички ние, като народ, носим последствията от поведението и на ръководните кадри, и на тези, които вече не търпят безумни решения, а не могат другаде да изразят възмущението си директно, за да бъдат чути и да им се обърне внимание.
цитирай
3. krumbelosvet - Вие мислите, че Кунева по своя воля смекчава думите за Турция?
20.09.2016 17:59
Не, това е европейска и, по-важно, американска линия отпреди Кунева и ще продължи след нея. Ще си отиде Кунева и ще се убедите. Чувал съм, че и турските заптии не са арестували някого, ако се храни. Изчаквали се го.
И момчето, и "мъжът" които са беснели, са чели вестник или са гледали телевизия с агресивно съдържание. Вероятно заради "комунистическия произход" на бившата комисарка. Това на някои софийски улици наистина е най-голямото престъпление. Не може всеки да бие и да изхвърля някого от ресторанта. А вашата симпатия май е към насилниците.
цитирай
4. bogolubie - Май, без да искам, съм изтрила новия ви коментар.
20.09.2016 20:28
Аз не съм за това и онова. Изглежда вие вземате присърце случилото се, щом продължавате да задълбавате. Имам по-важна работа от това да мисля за госпожата. Ако някой не е съгласен с това, което му налагат да върши, логичното е той да напусне длъжността. Да не би да умре от глад госпожата?! Щом ние не умряхме и тя няма да умре. А вие нямате ли си по-важни грижи и задължения от това да бъдете адвокат на министърката?!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13747107
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930