Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2016 16:31 - Аз съм селянка
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 486 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 https://glasutnamladitehora.wordpress.com/2015/07/05/
%D0%B0%D0%B7-%D1%81%D1%8A%D0%BC-%D1%81%D0%B5%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%BA%
D0%B0/



image

Израснах на село и ме научиха да ставам, когато в стаята влиза възрастен човек.Научиха ме да целувам хляба, който неволно съм изпуснала на земята и да го благославям с молитва, преди да го изям.

Научиха ме да милея за земята под нозете си и да не допускам тя да страда или пустее. Научиха ме да ставам рано и да посрещам слънцето будна и усмихната. Научиха ме да живея с малко и да не разпилявам сексуалната си енергия, следвайки модерни идеи като тази за сексуалната революция!

Научиха ме да се съобразявам с хората, защото аз съм част от тях! Научиха ме да се грижа за слабите, дори и да не се чувствам силна, защото това може да ми даде сила!Научиха ме да работя за трима, да обичам за десет, да ям за двама и да се фукам за половин…защото да се фукаш е губене на време..


Научиха ме да наблюдавам с часове живота на мъниците сред тревите и да се уча от тях на понятия като „стръмно“, „трудно“, “ непосилно“ и „жестоко“! Научиха ме да бъда тиха и кротка, колкото и това да беше трудно за бедните ми родители!
Аз съм селянка, която през цялата си младост РОПТАЕШЕ, че е родена на село…
Днес, след като младостта ми е вече минало, аз мога само да благодаря на моите родители, че са ме създали точно на село и са ме научили на всичко, което знам за живота!


Благодаря ви, обични мои!
Поклон пред паметта ви!

Автор: Яна Колева
Източник – https://www.facebook.com/bulgarskotoselo



Тагове:   селянка,   благодарна,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13714125
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031