Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2016 21:31 - Илиана Раева въстана срещу Ваня Кастрева: Кой Ви дава право да причинявате това на мен, на децата ми, на колегите ми, на мислещите хора в България?!
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 825 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 http://delo.bg/positions/iliana-raeva-vastana-sreshtu-vanya-kastreva-koy-vi-dava-pravo-da-pritchinyavate-tova-na-men-na-detsata-mi-na-kolegite-mi-na-misleshtite-hora-v-balgariya/


image Илиана Раева въстана срещу Ваня Кастрева: Кой Ви дава право да причинявате това на мен, на децата ми, на колегите ми, на мислещите хора в България?!  7
image От ДЕЛО на 26.01.2016 00:25ДЕЛОводител

По повод гостуването, отговорът на въпросите и държанието на зам.-министъра на образованието Ваня Кастрева в сутрешния блок на bTV от фейсбук страницата си Илиана Раева вбесена от чутото и видяното излезе с изявление, което delo.bg публикува 1:1.

Госпожо заместник-министър на образованието, аз съм скандализирана, аз съм обидена, аз съм вбесена от Вашето участие в студиото на Хекимян!
С какво съм заслужила по средата на работния ми ден дъщерите ми, провокирани и разярени, да ми звънят по телефона, за да ми разкажат, колко са шокирани от Вашето поведение и размисли за образованието, от безпрецедентните безобразия, които сте нанесли на образователната ни система, както и да настояват да гледам това предаване?!
Защо?! Кой Ви дава право да ми причинявате това – на мен, на децата ми, на колегите ми, на мислещите хора в България?!
Госпожо заместник-министър!
Гледах Ви… Да! Гледах Ви с широко отворени очи, вбесявах се, истерично повтарях на глас след Вас идиотиите, които ни поднасяхте с невъобразима усмивка, с избор на странна тоналност, с блажено примигване, сякаш не сте в ТВ студио, сякаш не говорите за образованието и не сте заместник-министър на образованието, а сякаш сте на интимна среща с водещия!
Знаете ли, госпожо заместник-министър?! За мен това абсолютно неадекватно поведение дава отговор на още по-неадекватните Ви обяснения за безумията, които сте причинили на образователната ни система!
Толкова срам изживях докато Ви гледах и слушах, толкова нерви изхабих, позволих си дори да загубя около 40 минути от ДЪЛБОКОСМИСЛЕНИЯ си работен ден, че би трябвало да си търся правата в СЪДА!!!
Имате ли представа какво сте причинили на десетки, да не кажа на стотици хиляди в България, с участието си днес в БТВ?! Минава ли Ви през ума, че може да сте отговорна за здравето им след телевизионната Ви изява?! Не, нали?!
Нямам представа имате ли семейство, защото не съм се интересувала. Но съм сигурна, че имате близки хора. За тях помислихте ли?!…
Много от хората, живеещи на тази територия свикнаха да стават свидетели на ПАРАДА на глупостта, наглостта, беззаконието, алчността, комплексарщината, безумието, геноцида, унищожаването на ценности, потъпкването на морала, абсолютната некомпетентност и несъстоятелност на хора с власт в различни институции… Госпожо заместник-министър на образованието, аз и не малко вярващи хора в ДОБРОТО на утрешния ден НИКОГА НЯМА ДА СВИКНЕМ С ТОВА!!!

Като спортистка, треньорка, председател на федерацията на най-успешния спорт, както в миналото така и през последните години – художествената гимнастика, донесла десетки медали за България от световни, европейски първенства и олимпийски игри, донесла безброй поводи за неизмерима радост и гордост на българите, като отговорен гражданин на България, подвластен на времето, в което живее и на такива като Вас, от които зависи ежедневието и здравето ми, ВИ УМОЛЯВАМ да проявите необходимата отговорност и Вие, заради поста, който заемате и да предприемете необходимите действия, за да докажете, че се отнасяте към здравето, щастието и, разбира се, най-вече към образованието на нацията с необходимото УВАЖЕНИЕ!

С огромна надежда да случите необходимото:

Една от стотиците хиляди потърпевши!




Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13716430
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031