Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2015 14:05 - ЛЮБОВТА И МИЛОСТТА СА ЖИВИ, ТЕ НЕ УМИРАТ
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 791 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 https://web.facebook.com/photo.php?fbid=754266878051498&set=a.115759361902256.
26529.100004045797899&type=3&th
atere



image Надежда Аврамова Вчера в 11:40 ·   

«Някой си видял на улицата баба, която продавала единственото си стайно цвете- циклама. Станало му жал и й платил десет пъти повече, отколкото искала за саксията, но не я взел. След няколко дни я срещнал, тя го познала и през сълзи му казала: „ Веднага хукнах към магазина и купих на дядото колбас. А на другия ден цикламата разцъфна!».

«Никога не съм се имала дори за симпатична. Неотдавна моя годеник забрави да прекъсне телефонния ни разговор и аз чух какво казва за мен на приятелите си- колко съм красива и колко щастлив е с мен. Разплаках се. За пръв път през живота си се почувствах хубава. »

«С приятелката ми бяхме в търговския център и спечелихме плюшена играчка на викторина. Както си вървяхме, видяхме баща с умствено изостаналото му дете. Подарихме играчката на малкия и той ни каза: „Благодаря.“ Бащата едва не се разплака. Оказа се, че момченцето не е отронвало и дума вече няколко месеца. »

«Работя в кафене за бързо хранене. Тази сутрин един мъж дойде до касата с думите: „Зад мен има непознато момиче. Искам да й платя кафето. Предайте й пожеланието ми за хубав ден.“ В първия момент момичето много се изненада, а след това…направи същото за човека след нея. И така- пет пъти поред! »

«Неотдавна в подлеза видях ветеран от войната. Пред себе си той бе поставил за продан медалите и ордените си, наградите, които бе заслужил в боя, за да си купи храна! Извадих всички пари, които имах в портфейла си и му ги дадох: „Вземете парите ми, но не продавайте своята чест за жълти стотинки на хора, които не са достойни за нея.“ Той се разплака, събра оредените между дланите си и ги целуна, а след това тихо каза: „Благодаря ти, дъще.“ В такива моменти ми се струва, че мога да променя света. Те ми дават надежда. »

Превод- Надежда Аврамова smile emoticon
Източник: http://www.adme.ru/ © AdMe.ru




Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13710946
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031