Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2015 22:21 - Нашествие на другородци
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 392 Коментари: 0 Гласове:
0



 
http://offnews.bg/news/%D0%9D%D0%B0%D1%88%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8_2490/%D0%9D%D0%B0%
D1%88%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B8%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D1%80%D1%83%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%
86%D0%B8_553205.html


Нашествие на другородци НИКОЛАЙ ФЕНЕРСКИ | ПОСЛЕДНА ПРОМЯНА 01 септември 2015 в 07:4087070 image   СВЪРЗАНИ НОВИНИ image Аз, грешникът image Юрий, Елвис и другите – разкази от Централата image Личният ми етнически модел – юнайтед колорс оф Фенерски

Когато призоваваме Богородица в молитвите си, ние казваме да ни избави от всякакви беди, сред които споменаваме и тази – нашествието на другородците. Изгледах различни снимки, видеоматериали и прочетох десетки статии, за да се ориентирам поне малко в хаоса, който съвсем целенасочено се организира сега. Прозрачно е. Казвам, че е ясно като бял ден, че това организирано нашествие не е самоинициатива на хора, бягащи от война или зло, а е изкуствено преселение на народи, спонсорирано от хора с пари.

Вие имате ли три, пет, десет хиляди долара или евро в брой? Бихте ли ги дали, ако само това са ви парите, за да отидете в Германия? Ако не са ви само това парите, значи имате повече, значи сте богати, значи не търсите убежище от нищета и бедност. Ако сте гол и бос, окаян и нещастен, няма да гледате с пренебрежение на хората, които се опитват да ви помогнат, дават ви вода и храна и ви помагат. Прекалено много нелогичности има тук, следователно логиката е другаде. Другородците искат да завладеят нови територии, защото в тяхната религия (която не знам на какъв фанатизъм се основава, но си е ясна политическа доктрина) е заявено, че трябва да завладеят целия свят. И това и правят. Разсейват по света своето семе и своята тъпа култура. Това са елементарни хора. Светът се елементаризираше и без тях от известно време, а с тях ще стане прекалено елементарен и тъп.

Та аз не желая в моята страна да идват хора, които да ми кажат един ден, че жена ми и дъщеря ми трябва да ходят пребрадени и опаковани като пашкули, понеже панталоните или късите поли ги обиждали. Мен ме обиждат те. С елементарността и тъпотата си. Много ми е обидно да идват разни такива сульовци с чисто нови дрешки и всякакви електронни джаджи, с каквито и аз не разполагам, и да ми налагат своите виждания за света. Молим лебералите да не ми пробутват сравненията между нашите футболни агитки и чуждите, на нашите пишело "вън", а на европейските "уелкъм". Много е лесно да викате елате, ама не знаете какво идва, така че не се изсилвайте върху мокрия пясък.

Засега Божията майка и светците пазят с молитвите си нашата страна от масовото нахлуване на другородци тук. Ние сме транзитна страна и това напълно ме устройва към момента. Европа ако е християнска, ще даде отпор на ислямската експанзия. Но явно не е, явно е мулти-култи толерантна и ще трябва да бъде претопена и абсорбирана от тая другородна напаст. Ако някой сметне, че прекалявам, да погледа филмчета и картинки, да попрочете какви типове са се насочили към Европа – безделници, които искат просто да се размножават и да получават немски социалки наготово. Колко ли от тях са фанатизирани и готови един ден да се взривят?

Глупави ли са словаците, като казват, че ще приемат единствено мигрантите християни? Това е единственото правилно и мъдро решение в сложната ситуация. Върху словашкия герб е изобразен кръст. Не лъв, не орел, не маймуна, а кръст. Ако има християни, които бягат от войната, добре са дошли. Другите са другородци, молим се да не идват. Добре, че са с претенции и че не сме интересни за тях. Ако човек е в истинска и неотложна нужда, той ще остане в България, ще му личи, че е в беда. Това ще бъде бежанец, а не нашественик. Европа обаче е прекалено оглупяла и не може да направи кастинг на границата кой разполага с пари, кой е там по прищявка, кой е фанатик и кой е наистина в беда и заслужава да му се окаже помощ.

Бежанците заслужават помощ, нашествениците не. И да се разграничат двете явления е много лесно. Нашественик е този, който се държи нагло, у когото липсва благодарност за проявеното гостоприемство и се опитва да налага своя ред в чуждата страна. Повечето са такива. И макар да няма знак за равенство между нашественик и ислямист, връзката е очевадна. В ислямския свят чупят кръстовете, похулват християнските символи, тъпчат иконите и рушат храмовете. Бежанци са християните и те действително имат нужда от нашата братска опора. Гоненията срещу нас не са от вчера. Затова, колкото и да им се струва на невярващите странно, най-адекватната реакция днес е да приемаме бежанците християни и да не приемаме останалите.

Наглеците видимо разполагат с повече пари от средностатистически българин. От мен, да речем. Но аз не съм тръгнал по гори и поляни, по площади и гранични кльонове да напускам Родината си, за да ми дават социална помощ в Германия. Няма да го направя, защото си имам достойнство и на мен нито Германия, нито която и да е държава ми е длъжна. Тук ми е мястото явно. А те го правят, защото имат претенции – искат от Запада да си им връща взетото през колониализма. Имат ли това право? Наистина питам – може и да имат. От друга гледна точка, колкото и Сидеров да е олигавил понятието, ние също сме колониална страна. Въпреки това нямам претенции. А онези черномръзкавите искат да си отмъщават. Трябва ли да пускаме през границите си отмъстителни хора? Съвсем лесно може да се направи профил на бежанеца и нашественика. Дори да няма въпроси за вероизповедание в теста, съвсем лесно може да се разбере кой какъв е.

Обаче играта е друга, друго са замислили големите режисьори, филмът си е техен, гонят си целите и ще видим докъде ще я докарат. Ако някой се интересува от бъдещето, да прочете Голямата Черна Стара Книга, там е казано и за бежанците, и за гоненията, и за размириците, и за войните, и за дяволските изцепки. Пише си го черно на бяло, ние не можем да прибавим или махнем дума от написаното, понеже от ден на ден се потвърждава всяко едно изречение. А думите Христови се препотвърждават във всеки миг от битието ми. Така че не се тревожете, за тревога и паника място няма. Всеки ден ни заливат с кръв, австрийският вестник пусна и една потресаваща снимка на хората, загинали страшно в камиона... Но не се тревожете. Вие все още четете тук. Вие все още имате избор. Вие все още разполагате с ум, въпросът е умът ви да бъде критичен и изследващ.



Тагове:   преселение ново,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13704626
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031